  • 11. Data: 2006-11-17 10:48:38
    Temat: Re: BPH - PEKAO, wspólne bankomaty
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > wolę kody jednorazowe od oczekiwania 20 minut na kod sms :)
    > no i nie mam problemu jak komórka padnie

    Wygeneruj klucz, nagraj na nośnik i po problemie.

    *

  • 12. Data: 2006-11-17 10:49:05
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Biorąc pod
    > uwagę, że PeKaO on-line nie sięga nawet do pięt sezamowi, może być
    > nieciekawie jeśli klienci będą zmuszeni do przejścia na ten szajs :(

    Sięgnie... bo tylko sezam zostanie :-)

    *

  • 13. Data: 2006-11-17 10:58:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 17 Nov 2006 11:23:03 +0100, Fakir napisał(a):
    > tak
    > wolę kody jednorazowe od oczekiwania 20 minut na kod sms :)
    > no i nie mam problemu jak komórka padnie

    No to zamiast tego się używa swojego klucza - i nie musisz czekać na SMSa
    ani szukać jakichś kodów jednorazowych...

    A co do przejrzystości w PeKaO - BPH moim zdaniem jest dużo wygodniejszy w
    używaniu i daje zdecydowanie większe możliwości użytkownikowi.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 14. Data: 2006-11-17 10:59:57
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    portfel nosze zawsze, resztę klamotów juz nie :)

    a poważnie, każdy sposób ma swoje zalety i wady, w grę wchodzą też
    nawyki i upodobania każdego z nas. Miałem szczery zamiar przejść tylko
    do BPH (co teraz mija sie z celem), ale ich konto elektroniczne po
    prostu mi nie odpowiada. Niedługo porównam te oba konta elektroniczne z
    kontem Banku Śląskiego - zawsze to jakaś opcja awaryjna:)

  • 15. Data: 2006-11-17 13:34:47
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Sięgnie... bo tylko sezam zostanie :-)

    Skąd takie informacje?

    Marek

  • 16. Data: 2006-11-17 17:27:39
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Skąd takie informacje?

    Z nienacka ;-)

    *

  • 17. Data: 2006-11-17 17:45:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 17 Nov 2006 18:27:39 +0100, *piotr'ek* napisał(a):
    > Z nienacka ;-)

    Oby były prawdziwe :)

    Pozdrawiam,

  • 18. Data: 2006-11-17 18:33:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 17 Nov 2006 11:59:57 +0100, Fakir napisał(a):
    > portfel nosze zawsze, resztę klamotów juz nie :)
    > a poważnie, każdy sposób ma swoje zalety i wady, w grę wchodzą też

    [ciach]

    No i sezam jest pod tym względem o tyle fajny, że można sobie wybrać oba
    sposoby :)

    Pozdrawiam,

  • 19. Data: 2006-11-17 19:42:46
    Od: "cocoela" <j...@n...onet,pl>

    Użytkownik "fakir" <a...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czyli bezpłatne pobieranie funduszy z bankomatów dla klientów obu
    > banków....

    Zajrzyj tutaj http://www.bankomatybezprowizji.pl/

    Pozdrawiam, Ela

  • 20. Data: 2006-11-18 23:11:29
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Oby były prawdziwe :)

    Póki wiele z tego co jest w BPH powstaje w kopii dostosowanej do Pekało.

    +