  • 1. Data: 2006-11-15 22:00:44
    Temat: Stopa lombardowa
    Od: AnTi <a...@g...pl>

    Witam Grupowiczow

    Na studiach mam zrobic projekcik - model ekonometryczny. tematem jest
    Kształtowanie sie stopy kredytu lombardowego.

    Moje pytanie: od czego mozna uzaleznic kształtowanie sie ej stopy, albo
    inaczej co wplywa na decyzje ustalenia jej wysokosci ?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    PS: z bankowoscia nie mam nic wspolnego, wiec jak pisalem jakies glupoty
    to prosze o powstrzymanie sie od krytyki i wysmiewania :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-15 22:40:24
    Temat: Re: Stopa lombardowa
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Wed, 15 Nov 2006 23:00:44 +0100, AnTi napisał(a):

> [...]
    > PS: z bankowoscia nie mam nic wspolnego, wiec jak pisalem jakies glupoty
    > to prosze o powstrzymanie sie od krytyki i wysmiewania :)

    Use google Luke :)

    Ale dobry dzień dziś mam więc jako hint: inflacja

    Adam

  • 3. Data: 2006-11-16 10:42:33
    Od: AnTi <a...@g...pl>

    Adam napisał(a):
    > Use google Luke :)
    >
    > Ale dobry dzień dziś mam więc jako hint: inflacja

    chyba nie wiem gdzie szukac, wiecej znajduje "na co wplywa stopa
    lombardowa" niz "co wplywa na stope lombardowa"

    moze jeszcze kilka hint'ow ;)

    pzdrw