eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - czego brakuje?Re: BPH - czego brakuje?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: "PshemeK" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - czego brakuje?
    Date: Mon, 19 Jul 2004 22:25:34 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <cdhak7$8t9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <X...@d...w-wa.zach.pl>
    <s...@p...ani>
    NNTP-Posting-Host: nh.go.net.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1090268615 9129 80.53.215.194 (19 Jul 2004 20:23:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jul 2004 20:23:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:308678
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncfmvua.r83.joshua@pingwin.ani...
    > Dnia Sun, 18 Jul 2004 17:25:44 +0000 (UTC), Carbo napisał(a):

    <ciach>

    >
    > Aha: dobrze jest sprawdzać przelewy: raz mi nie wyszedł przelew "z powodu
    > błędu wewnętrznego". Rozwiązanie? "Proszę wysłać jeszcze raz"...
    Delikatnie
    > mówiąc - niepoważne...
    >
    <ciach>

    Poważne, niepoważne - podpisałeś, że się zgadzasz :-) W umowie jest punkt, w
    którym stoi, że klient jest zobowiązany monitorować sobie czy przelew
    poszedł, czy nie. A błędy wewnętrzne zdarzają się w każdym banku chyba...

    Pozdrawiam

    PshemeK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1