  • 41. Data: 2007-05-27 23:55:26
    Temat: Re: BPH mnie wnerwia - czy oni tak mogą ??
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sat, 05 May 2007 06:43:21 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > MK <m...@i...pl> napisał(a):
    >

    > Niby obaj macie racje (odpowiadam rowniez przedmowcy), ale efektem
    > nierozwiazalnego (ze strony banku) opoznienia czlowiek , ktory nie
    > przewidzial (zbytnie zaufanie do banku i techniki)

    Ciągle piszesz o tym zaufaniu do banku ... to nie jest zbytnie zaufanie
    do banku, tylko niezrozumienie jak działa karta kredytowa.

    To tak, jakbym uznał że skoro w szufladzie do której odkladam rachunki do
    zapłacenia nic nie było, to jestem na czysto z wszelkimi dostawcami
    mediów.

    A tutaj bach .. rozliczenie ogrzewania. Po pół roku ... jak oni mogą?

    p. m.