eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - prowizja za wplatę na rachunek- co oddzial to inne zwyczajeBPH - prowizja za wplatę na rachunek- co oddzial to inne zwyczaje
  • Data: 2006-04-26 08:18:16
    Temat: BPH - prowizja za wplatę na rachunek- co oddzial to inne zwyczaje
    Od: "Bartek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakis miesiac temu rozliczajac moich dziadków chcialem wplacic 1% podatku na
    rzecz opp. Organizacja ta ma rachunek w BPH i bedą w Szczecinie udalem sie
    do oddzialu i bezprowizyjnie wplacilem w kasie ok.30 zł.

    Chcialem dzisiaj wplacic równiez pare zloty w ramach jednego procentu na
    rzecz tej samej organizacji pozytku pulicznego.
    Organizacja ta ciągle posiada rachunek w BPH. Nic sie nie zmienilo. Udalem
    sie tym razem do oddzialu w Policach k/Szczecinia.
    Pani w kasie mnie zastzelila żądając ode mnie 5 pln prowizji za wplatę. Na
    moje stwierdzenie, ze niedawno dokonywalem takiej samej operacji i nikt ode
    mnie kasy nie chcial ponad to co chcialem wplacic, uslyszalem 'taką mamy
    taryfe'. Hmmm, rozumiem, ze taką mają taryfę, ale mogliby sie zdecydowac,
    którą stosują.

    Przejde sie dzisiaj do oddzialu, w którym wlacalem ostatnio i spróbuję tam
    wplacic bez prowizji. Ciekawe co tam bedzie.

    Nie chodzi tu juz o te 5 pln (choc taniej wychodzi na poczcie), ale dla mnie
    to zenada, zeby co oddzial to inne informacje.
    Do niedawna zle mialem zdanie o tylko PeKaO SA z grupy CI uwagi na moje
    doswiadczenia z eurokontem, ale widze, ze jak sie połaczą, to trafi swój na
    swego.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl