  • 1. Data: 2010-01-27 13:15:05
    Temat: czy karta jest na podpis
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    BPH oraz Pocztowy maja karty bez czipów, czy obie karty jak karta w VW banku
    wymusza podpis nawet przy terminalu z pinpadem czy zadna któras z nich czy
    zadna ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-27 13:18:36
    Temat: Re: czy karta jest na podpis
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hjpe93$jqt$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > banku
    > wymusza podpis nawet przy terminalu z pinpadem czy zadna któras z nich czy

    Nigdy nie potwierdzałem transakcji PINem w przypadku karty BPH, naturalnie
    poza sytuacjami oczywistymi, typu terminal Neste. Zwróć natomiast uwagę, że
    te karty nie są już wydawane, zastąpione zostały przez ofertę GE Money.

  • 3. Data: 2010-01-27 13:20:08
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jan 27, 2:15 pm, "wspolna-flaszka.pl"
> [...]
    > wymusza podpis nawet przy terminalu z pinpadem czy zadna któras z nich czy

    A swoja droga bylo 1001 razy na grupie: kwestia karta z czpiem/karta
    bez czpia jest oderwana od kwestii podpis/pin. To sa dwie zupelnie
    niezalezne sprawy.

  • 4. Data: 2010-01-27 13:27:52
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 27 Sty, 14:15, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > wymusza podpis nawet przy terminalu z pinpadem czy zadna któras z nich czy

    Niestety (dla mnie nawet bardziej niż niestety), karty wznawiane
    obecnie przez B.Pocztowy, pomimo tego, że chipa nie mają, wymuszają
    autoryzację transakcji płatniczej przez wpisanie PINu. Stare karty
    były "autoryzowane" podpisem odręcznym.

  • 5. Data: 2010-01-27 13:32:29
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że te karty nie są już wydawane, zastąpione zostały przez ofertę GE Money.

    ostatnio zakladalem nowe darmowe konto sezam i dostalem karte visa
    bez chipu z noweym logiem bph .

  • 6. Data: 2010-01-27 13:32:50
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
> [...]

    A swoja droga bylo 1001 razy na grupie: kwestia karta z czpiem/karta
    bez czpia jest oderwana od kwestii podpis/pin. To sa dwie zupelnie

    tyle ze u nas posiadanie chipa = pin

  • 7. Data: 2010-01-27 13:34:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hjpf9m$nb1$...@i...gazeta.pl...

    > ostatnio zakladalem nowe darmowe konto sezam i dostalem karte visa
    > bez chipu z noweym logiem bph .

    Aha, debetową. To co ja pisałem dotyczyło kredytowych. Co do debetowych to
    nie wiem.

  • 8. Data: 2010-01-27 13:38:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > tyle ze u nas posiadanie chipa = pin

    w większości przypadkow, ale nie zawsze

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-01-27 13:43:41
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-01-27 14:32, wspolna-flaszka.pl wrote:

> [...]
    >
    > A swoja droga bylo 1001 razy na grupie: kwestia karta z czpiem/karta
    > bez czpia jest oderwana od kwestii podpis/pin. To sa dwie zupelnie

    Hmm, ja tam nie wiem, ale wyraźnie moja karta Citi, którą dostałem 2
    mieiące temu ma chip a w sklepach budowlanych (Castorama, Leroy Merlin)
    idzie tylko na podpis. Tam gdzie żywność na PIN.

  • 10. Data: 2010-01-27 13:53:55
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

> [...]
    > mieiące temu ma chip a w sklepach budowlanych (Castorama, Leroy Merlin)
    > idzie tylko na podpis. Tam gdzie żywność na PIN.

    debetowa?