  • Data: 2002-05-25 11:31:10
    Temat: BZWBK - coraz gorzej
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzis wizyta w BZWBK zeby wyciagnac kase

    Niedysponentka: numer rachunku
    Mama: xxxxxxxx
    Niedyspoentka: Pani xxxxxx (tak ze ja na pol sali slychac)
    Niedysponentka: Na rachunku jest xxxxxxx PLN (pol sali znowu wie ile jest)

    W tym momencie mama szybko ja osadzila na miejscu mowiac jej co o niej mysli
    i ze tak to moze sobie podawac saldo swojego rachunku a imie i nazwisko ma
    podane w dowodzie ktoty przed nia lezy. Niedysponentka lekko speszona
    przeprosila. Ja sie spytalem jeszcze czy czy powyzej limitu wyplaty z VE
    pobieraja wciaz oplaty - panienka stwierdzila z pewnoscia w glosie ze nie.
    Poprosilem ja na koniec o wydruk ostatnich 20 operacji - dostalem zamiast
    standarowego wydruku wydruk z poufnego archiwum ;-/ (**POUFNE** wyrazni
    zaznaczone
    na wydruku) a na nim "oplata za wyplate w kasie- 1 PLN".

    Ilekroc jestem w tym banku to coraz bardziej mam o nim zle zdanie.

    --
    JaKi