  • Data: 2002-05-25 11:43:23
    Temat: Re: BZWBK - coraz gorzej
    Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ilekroc jestem w tym banku to coraz bardziej mam o nim zle zdanie.

    No bo jest wlasnie rola pracownikow front-line'u! Nie wiem dlaczego
    wiekszosc bankow nie przywiazuje wagi do tego ze ich wizerunek jest
    ksztaltowany w 80% wlasnie przez pracownikow, z ktorymi styka sie
    klient czyli niedysponentami i kasjerami. Dlaczego szkolenie z zakresu
    uprzejmosci i podstawowych procedur jest jest _podstawa_ po zatrudnieniu
    pracownika...

    W moim oddziale BZWBK jst kilka wyjatkowo milych osob i z dwie, ktore
    ciagle musz upominac, ze to, ze one "maja zly dzien" (jak zawsze :))
    Co ciekawe w sasiednim Pekao SA tylko raz trafilem na niemilego
    i niekompetentnego pracownika a dla odmiany dwoch pierwszych prcownikow
    Lukasa tak mnie zdenerwowalo, ze zastanawialem sie czy nie zamknac
    tam konta w miesiac po jego zalozeniu...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl