  • 1. Data: 2009-07-22 07:27:02
    Temat: Bank BGZ po stronie klientów
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Mimochodem, w walce o depozyty z konkurencją, kolejny bank staje po stronie
    deponentów w walce o podatek o odsetek. :)

    http://prnews.pl/hydepark/innowacyjna-antybelka-w-of
    ercie-bgz-42078.html

    A co konkretnie oferuje bank? Nową, czy raczej odnowioną lokatę eBGŻ. Jest
    to lokata internetowa, zakładana od 1 dnia (ciekawy overnight) do 29 dni.
    Bank jasno informuje na stronie tego produktu: ,,W przypadku, gdy kwota
    odsetek od lokaty wyniesie nie więcej niż 2,49 zł, wówczas nie zostanie
    pobrany podatek od odsetek. Oprocentowanie 5% na lokacie, od której nie
    zostanie pobrany podatek, odpowiada oprocentowaniu 6,2% na lokacie
    podatkiem."
    http://www.bgz.pl/dla_ciebie/lokaty/lokata_ebgz.html
    #tabs=0

    Brawo BGZ

  • 2. Data: 2009-07-22 08:23:19
    Temat: Re: Bank BGZ po stronie klientów
    Od: "www772" <w...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mała uwaga. Oprocentowanie 5% jest tylko dla lokat 1-7 dni. Na dłuższe
    okresy jest sporo niższe.

    http://www.bgz.pl/oprocentowanie/dla_ciebie/depozyty
    /lokaty_ebgz.html

    Ciekawe, czy też dla Eskalacji wprowadzą dzienną kapitalizację. W tej chwili
    4.35% (od 1000zł) i odsetki dopisywane co 3 m-ce, czyli wpadamy w podatek.

    --
    www772

  • 3. Data: 2009-07-22 20:46:12
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 09:27:02 +0200, MarekZ napisał(a):

    > http://www.bgz.pl/dla_ciebie/lokaty/lokata_ebgz.html
    #tabs=0

    > Brawo BGZ

    Ale liczący 14 ekranów oraz 118 paragrafów Regulamin jak również opłata
    za prowadzenie rachunku, mogą zniechęcić do założenia tam konta.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-07-23 06:14:30
    Od: "www772" <w...@p...onet.pl>

    > Ale liczący 14 ekranów oraz 118 paragrafów Regulamin jak również opłata
    > za prowadzenie rachunku, mogą zniechęcić do założenia tam konta.

    W planie internetowym to całe 1 zł. ;) (słownie: jeden złoty).
    Karta za 3 zł (nieobowiązkowa).
    Regulamin jak to regulamin - starałem się czytać dokładnie i nie znalazłem
    jakiś niestandardowych zapisów.
    Cieżko znaleźć bank z oddziałami, który byłby tańszy. (Multi? Alior? - w
    moim mieście akurat nie ma oddziału).

    --
    www772

  • 5. Data: 2009-07-23 06:38:35
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "www772" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakiś niestandardowych zapisów.
    > Cieżko znaleźć bank z oddziałami, który byłby tańszy. (Multi? Alior? - w

    Wydanie tokena do konta - 50 złotych. A ten token to obowiązkowy? A jeżeli
    nie, to jak wygląda u nich kwestia bezpieczeństwa bez tokena?

    wiatrak

  • 6. Data: 2009-07-23 06:46:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message

    > Wydanie tokena do konta - 50 złotych. A ten token to obowiązkowy? A jeżeli
    > nie, to jak wygląda u nich kwestia bezpieczeństwa bez tokena?

    A 2 klikniecia wiecej zrobic to nie laska?

    Bezpieczeństwo eBGŻ
    W przypadku połączeń do systemu eBGŻ, cała transmisja danych od logowania po
    zamknięcie sesji przez wylogowanie, zabezpieczona jest poprzez specjalny
    protokół szyfrowania SSL o długości klucza 128 bitów - co jest aktualnie
    najnowocześniejszą i najbezpieczniejszą metodą przekazywania poufnych
    danych.

    Twój login oraz hasło pozostają znane wyłącznie dla Ciebie, a każda
    transakcja weryfikowana jest przy użyciu tokena (czyli urządzenia, które
    generuje jednorazowe, unikatowe kody, potrzebne do identyfikacji Klienta)
    lub poprzez bezpieczne, jednorazowe hasła.

    MK

  • 7. Data: 2009-07-23 07:03:04
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > specjalny protokół szyfrowania SSL o długości klucza 128 bitów - co jest
    > aktualnie najnowocześniejszą i najbezpieczniejszą metodą przekazywania

    Też mi nowość. Jestem pod wrażeniem!

> [...]
    > generuje jednorazowe, unikatowe kody, potrzebne do identyfikacji Klienta)
    > lub poprzez bezpieczne, jednorazowe hasła.

    To token już wyjaśnilismy, że 50 zeta. A po ile hasła?

    wiatrak

  • 8. Data: 2009-07-23 07:13:11
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Ale liczący 14 ekranów oraz 118 paragrafów Regulamin jak również opłata
    > za prowadzenie rachunku, mogą zniechęcić do założenia tam konta.
    >
    > --
    Gdy zakładam konto, to lubie wiedziec na czym stoję. NIE BĘDĘ czytał tak
    obszernego regulaminu, zeby zobaczyć czy nie ma gdzies haczyków. Niech sobie
    prezes sam zakłada te konta.

    wiatrak

  • 9. Data: 2009-07-23 07:20:06
    Od: "www772" <w...@p...onet.pl>

    > To token już wyjaśnilismy, że 50 zeta. A po ile hasła?

    Za darmo. Jedyny koszt 1 zł za prowadzenie i 3 zł za kartę (nieobowiązkowa).
    BGŻ przymierza się do wymiany kart Maestro na MasterCard Debit (taki
    komunikat był w maju przy okazji podwyżek za kartę z 2 zł na 3 zł), czyli
    zapewne taka karta co w Aliorze (ciekawe czy będzie wersja z PayPass).
    Na razie cicho - w banku wiedzą że ma być, ale nie wiadomo kiedy.

    --
    www772

  • 10. Data: 2009-07-24 16:40:02
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 22:46:12 +0200, Chris napisał(a):

    > Ale liczący 14 ekranów oraz 118 paragrafów Regulamin jak również opłata
    > za prowadzenie rachunku, mogą zniechęcić do założenia tam konta.

    W dodatku, "na dzień dobry" trzeba podpisać oświadczenie o poddaniu się
    egzekucji zapłaty z tytułu bankowego tytułu gwarancyjnego.
    Ja im chcę złożyć swoje pieniądze w depozyt, a oni w rewanżu chcą na
    mnie komornika nasyłać!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof