  • 1. Data: 2009-07-21 23:35:08
    Temat: Gdzie najwyższe oprocentowanie lokat w EUR?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Myślę nad założeniem lokaty w euro. Gdzie obecnie znajdę najwyższe
    oprocentowanie?

    Zresztą nie wiem, czy nie wymienić ich na złotówki. Jak radzicie?

  • 2. Data: 2009-07-22 06:52:38
    Temat: Re: Gdzie najwyższe oprocentowanie lokat w EUR?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:h45jbh$egt$1@news.onet.pl...
    > Myślę nad założeniem lokaty w euro. Gdzie obecnie znajdę najwyższe
    > oprocentowanie?
    >
    > Zresztą nie wiem, czy nie wymienić ich na złotówki. Jak radzicie?

    Polbank,Getin,Alior. Na wymiane chyba nie jest dobry moment bo PLN sie
    umacnia, ale po kilku miesiacach, przelom 2009/10 ze wzgledu na niewydolnosc
    panstwa i spadek wplywow podatkowych, inwestorzy moga stac sie nerwowi. W
    nastepnym roku rzad nie moze juz dalej oszukiwac i prawda wyjdzie na jaw;
    zobaczymy spora dziure budzetowa, srodki z UE juz prawie wysprzedane,
    dywidendy wydarte ze spolek skarbu panstwa, a w nastepnym roku czarna
    rozpacz. W Polsce (wbrew praniu mozgu przez telewizje) kryzys w realnej
    gospodarce dopiero sie zaczyna a odmienne od innych panstw dzialania w
    postaci podnoszenia podatkow moga dac skutek odwrotny.