  • 11. Data: 2010-11-05 17:28:47
    Temat: Re: Banki mnie śledzą
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-11-05, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

    > A gdzie tam. Dzwonią w kółko.

    Do mnie kiedyś zadzwonili z ofertą kredytu, a jak chciałem
    skorzystać, to wniosek odrzucili "bo tak" :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2010-11-05 18:02:59
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    karty splacam w GP. Nie chce psuc ci humoru, ale oferta nie jest ani
    specjalna, ani nie wynika z zadluzania sie w innych bankach. Po prostu
    zbieg okolicznosci. Cyklicznie dzwonia do klientow, a zeby cos latwiej
    sprzedac to mozna sprawic wrazenie o indywidualnosci i wyjatkowosci
    tej oferty :).
    -------------------------------------
    oferta jest specjalna i wynika z zadluzenia w innych bankach, monitorują i
    wstrzelają sie z ofertą.
    tak samo bylo niedawno u mnie.

    pozdrawiam, wromek

  • 13. Data: 2010-11-05 18:05:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

  • 14. Data: 2010-11-05 18:28:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> writes:

    > W związku z budową domu pod koniec października naruszyłem swoje
    > limity w koncie osobistym (tzw linia debetowa). Jest to chwilowa
    > pożyczka do czasu upłynnienia innych aktywów giełdowych. Ogólnie w
    > dwóch bankach było to 2x5000zł (z całej sumy 20tys limitów). Dzisiaj
    > rano zadzwonił do mnie inny bank, na literkę C w którym posiadam
    > kredytowego Golda. Mieli taka oto propozycje. Czy nie chciałbym
    > zamienić 10tys limitu na karcie, na ,,pożyczkę gotówkową na 12%".

    A te 12%, to jest wlasnie RRSO, czy moze jakies nominalne
    oprocentowanie, do ktorego doliczyc trzeba nie wiadomo ile?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2010-11-05 20:17:22
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > A te 12%, to jest wlasnie RRSO, czy moze jakies nominalne
    > oprocentowanie, do ktorego doliczyc trzeba nie wiadomo ile?

    A myslisz ze w Lukasie i mbanku te 14% to RRSO. Oczywiscie ze nie.

  • 16. Data: 2010-11-05 20:25:27
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 19:02:59 +0100, wromek napisał(a):

    > oferta jest specjalna i wynika z zadluzenia w innych bankach

    Przypuszczam, że wątpię. Do mnie dzwonią gdy zadłużenie karty przekracza
    połowę limitu, powiązań z zadłużeniem w innych bankach nie widać.

    AK

  • 17. Data: 2010-11-05 21:09:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Przypuszczam, że wątpię. Do mnie dzwonią gdy zadłużenie karty przekracza
    > połowę limitu, powiązań z zadłużeniem w innych bankach nie widać.

    A ja mam kompletną masakrę, jako że karta jest notorycznie zadłużona na
    100%, poza krótkimi okresami kiedy jest na 50%, to telefony z "unikalnymi i
    wyjątkowymi" ofertami w zasadzie regularnie co miesiąc...

  • 18. Data: 2010-11-06 06:39:52
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 22:09:20 +0100, MarekZ napisał(a):

    > A ja mam kompletną masakrę, jako że karta jest notorycznie zadłużona na
    > 100%, poza krótkimi okresami kiedy jest na 50%, to telefony z "unikalnymi i
    > wyjątkowymi" ofertami w zasadzie regularnie co miesiąc...

    Dlatego też moje rozmowy z Citi wyglądają tak:

    - Dojbry, dzwonię do pana z naszą fantastyczną, specjalnie dla pana
    przygotowaną ofertą i proponuję...
    - Dojbry, przepraszam, że tak bezpardonowo przerywam, ale jeśli chcecie mi
    państwo rozłożyć zadłużenie karty na dogodne raty, to dziękuję, nie
    skorzystam, spłacę całość w terminie.
    - Yyyyyy...

    :)

    AK

  • 19. Data: 2010-11-06 08:03:20
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 22:09:20 +0100, MarekZ napisał(a):

    > A ja mam kompletną masakrę, jako że karta jest notorycznie zadłużona na
    > 100%

    Tak OT - masz jakiś sposób na wyciągnięcie środków z dowolnej karty tańszy
    niż 2% i niewymagający bawienia się w Płacę z Allegro?

    AK

  • 20. Data: 2010-11-06 08:37:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Tak OT - masz jakiś sposób na wyciągnięcie środków z dowolnej karty tańszy
    > niż 2% i niewymagający bawienia się w Płacę z Allegro?

    Nie mam. Być może dla jakichś niewysokich kwot dałoby się taki uniwersalny
    sposób zbudować przy użyciu instytucji typu Moneybookers czy PayPal i
    podobnych, ale dla większych kwot budowanie takiej strategii wydaje mi się
    niecelowe, bo ryzyko narażenia się na jakąś nieoczekiwaną "blokadę konta" i
    wożenie się potem z tym miesiącami wydaje mi się być zbyt wysokie. :)
    Oczywiście pomijamy tu trywialne rozwiązania, typu płacenie a potem uznanie
    na inną kartę czy znalezienie takiego kasyna, gdzie robią to jako transakcję
    bezgotówkową, bo to także jest upierdliwe i nadaje się do stosowania tylko
    interwencyjnie.

    Zwróćmy także uwagę, że 2% (o ile to jest prowizja i brak potem odsetek) to
    warunki dalekie od atrakcyjnych patrząc w długim terminie (biorąc dodatkowo
    pod uwagę niesterowność takiego kredytu), bo to odpowiada około 13,5%
    rocznie dla typowego gp 54dni. Dopiero poziom prowizji 1%-1,2% wydaje się
    być naprawdę atrakcyjny.