  • 1. Data: 2009-01-16 11:11:52
    Temat: Bioton zrobil miejsce dla Immoeast
    Od: k...@p...onet.pl

    plan sie realizuje a Mewa i Elkop zyskaja silnego nowego partnera, zgodnie z
    planami Naszego Prezesa Sobolewskiego. Sprowadzil Immo z Wiednia w koncercie
    noworocznym i ma juz miejsce w WIG20.
    kroovka

  • 2. Data: 2009-01-16 14:18:13
    Temat: Re: Bioton zrobil miejsce dla Immoeast
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Sprowadzil Immo z Wiednia w koncercie
    > noworocznym i ma juz miejsce w WIG20.

    Obrot nieruchomosciami to teraz zaden interes, a Starak kupi sobie BIO jak
    oglosi bankructwo

    Leszek

  • 3. Data: 2009-01-16 14:44:18
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w

    > kroovka

    a napiszesz, kiedy bedziesz sprzedawal?

    Protz

  • 4. Data: 2009-01-16 18:25:53
    Od: k...@p...onet.pl

    Bioton czy Immoeast a moze KGHM?
    Kazda z tych spolek moze wzrosnac do konca roku 3krotnie.

    KGHM nie musial tak "stracic na notowaniach" ale KNF nie reagowala.

    Bioton nie musial "analogicznie" ale swiadomosc i niezaprzeczenie rozpuszczanym
    plotkom ze tak jest przeznaczony na straty bo najwazniejszy jest OIL.

    Immoeast nie musial bo sensownie zostal zaproszony i przyjety na nasz rynek ale
    nasze banki zamiast przejac sporo udzialow w tej wyjatkowej spolce rozpuszczaly
    kase na inne niepewne "produkty".

    A wracajac do pytania-Sprzedam Immoeast po osiagnieciu 12 zl, chyba ze ocenie
    ze juz jest w WIG 20 i w Indeksie Wiedenskich i Niemieckich czyli Europejskich
    najwiekszych spolek. A kiedy to bedzie...cana 12 zl powinna byc do konca roku
    2009.
    Kghm wienien byc notowany po 100 zl i wtedy sprzedam...a na co wienien teraz
    wydac pieniadze by nie oddac dywidendy-to mysle iz Prezes juz tez wie.

    Bioton ma sensowne zmiany dzisiaj w 50% za soba korzystajac niezwykle z faktu
    ze mogl biezaco informowac na biezaco co czyni i co spowoduje zmiany notowan up
    i down zaleznie od harmonogramu podawania informacji-swietne testowanie zmian
    wprowadzonych co do zmiany zakazu informacji w trakcie sesji.
    Ilosc zaabsorbowanych pieniedzy z budzetu panstwa w spolce w ubieglych latach
    swietnie rokuje dalszej przyszlosci Biotonu..zatem niech leci nasz
    MalyszFarmaceutyczny a gdy wzrosnie 3 krotnie to sprzedam.

    Pozdrawiam
    kroovka

    Portfel spolek ktore maja potencjal uzupelnie a trzaba pamietac ze kazda z
    tamtych spolek ma COS w sobie...ale od prezesow zalezy czy inwestorzy pojda za
    lepem ich zdolnosci i efaktow pracy.

  • 5. Data: 2009-01-16 18:40:57
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Kroovka czytajac powyzsze, a szczegolnie 'sprzedam po' i 'do konca roku
    bedzie' dochodze do wniosku, ze straty spowodowane zlymi inwestycjami
    doprowadzaja pewnych ludzi nie tylko do halucogennych marzen ale w tym
    wypadku juz do obledu....A szkoda mi ciebie.....Jestes dobry gosc ale w
    hossie...W bessie niestety.....klapa.....

  • 6. Data: 2009-01-16 18:59:11
    Od: "gg" <g...@m...com>

    > Kghm wienien byc notowany po 100 zl i wtedy sprzedam...a na co wienien
    > teraz

    BUAHAHAHAHAHA - całkiem straciłeś poczucie rzeczywistości
    :)))))))))))))))))))))))
    w hossie nawet małpa zarabia...

    --
    pozdr
    P.

  • 7. Data: 2009-01-16 21:14:07
    Temat: HOSSA juz jest, po podwojnym dnie :-)
    Od: k...@p...onet.pl

    > BUAHAHAHAHAHA - całkiem straciłeś poczucie rzeczywistości
    > :)))))))))))))))))))))))
    > w hossie nawet małpa zarabia...

    pozdr
    P.
    -----------------------------
    Acha, zapomnialem dodac ze WLASNIE OGLASZAM ze ZACZELA SIE HOSSA

    teraz OK?

    kroovka

  • 8. Data: 2009-01-16 23:30:48
    Temat: Re: HOSSA juz jest, po podwojnym dnie :-)
    Od: "Jarek" <j...@c...mysite.pl>

    > pozdr
    > P.
    > -----------------------------
    > Acha, zapomnialem dodac ze WLASNIE OGLASZAM ze ZACZELA SIE HOSSA

    A do kiedy?

    bo ja widzę tylko max 2 tygodnie wzrostów

  • 9. Data: 2009-01-17 12:13:15
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > P.
    > -----------------------------
    > Acha, zapomnialem dodac ze WLASNIE OGLASZAM ze ZACZELA SIE HOSSA

    Daj spokoj Krowko....Krowa co mocno ryczy malo daje mleka....Wroc w
    hossie....

  • 10. Data: 2009-01-19 09:18:35
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    > Acha, zapomnialem dodac ze WLASNIE OGLASZAM ze ZACZELA SIE HOSSA

    wow! zacząłeś zaklinać rzeczywistość... -
    Ale jak będą nowe minima na w20 to podkulisz ogon i przyznasz się do tego że
    gadałeś bzdury?
    Bo to, że będą nowe minima nie ulega wątpliwości.

    --
    pozdrawiam
    P.