  • 11. Data: 2009-01-19 09:34:08
    Temat: Re: HOSSA juz jest, po podwojnym dnie :-)
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "gg" <g...@o...pl> wrote in message
    news:gl1h1h$2em$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > wow! zacząłeś zaklinać rzeczywistość... -
    > Ale jak będą nowe minima na w20 to podkulisz ogon i przyznasz się do tego
    > że gadałeś bzdury?
    > Bo to, że będą nowe minima nie ulega wątpliwości.
    >
    > --
    Na gieldzie nie istnieje cos takiego jak pewnosc....To, ze piszesz, ze nie
    ulega watpliwosci swiadczy tylko o tym, ze to tylko twoje marzenia
    uzaleznione od punktu siedzenia...Inaczej...czysta nagonka....

  • 12. Data: 2009-01-19 13:33:27
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości
    > Na gieldzie nie istnieje cos takiego jak pewnosc....To, ze piszesz, ze nie
    > ulega watpliwosci swiadczy tylko o tym, ze to tylko twoje marzenia
    > uzaleznione od punktu siedzenia...Inaczej...czysta nagonka....

    dla mnie nie ulega wątpliwości, bo trwa bessa a nie hossa - odkrycie tej
    "oczywistej oczywistości" (copyright J.K.) wiele wyjaśnia.
    I nie naganiam - bo co ja tu mogę nagonić mały żuczek? Tą grupę każdy
    rozsądny człowiek czyta tylko dla rozrywki. A na pewno nie po to żeby
    dowiedzieć jak zainwestować swoje oszczędności.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 13. Data: 2009-01-19 14:18:49
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "gg" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > rozsądny człowiek czyta tylko dla rozrywki. A na pewno nie po to żeby
    > dowiedzieć jak zainwestować swoje oszczędności.

    To, ze trwa bessa nie znaczy, ze nie osiagnela juz swojego dna jesienia....

  • 14. Data: 2009-01-19 15:13:11
    Od: "gg" <g...@m...com>

    > To, ze trwa bessa nie znaczy, ze nie osiagnela juz swojego dna
    > jesienia....

    a są jakieś symptomy że osignęła - jakież to... ???

    czekam na nowy dołek albo nieudany test dołka - jak na razie bessa ma się
    świetnie

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 15. Data: 2009-01-19 15:17:57
    Od: "sss" <...@...com>

    Nie przejmuj sie, jak Dars bral S po ok. 2780 w I polowie sierpnia 2008 to
    tez krzywo na niego patrzyli.

  • 16. Data: 2009-01-19 16:09:10
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Nie przejmuj sie, jak Dars bral S po ok. 2780 w I polowie sierpnia 2008 to
    > tez krzywo na niego patrzyli.

    :)

    pzdr
    Dars