  • 81. Data: 2009-03-09 20:00:22
    Temat: Re: Blakna mocno "Goldy" Citi
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Do usenetu 40tude Dialog. http://www.40tude.com/dialog/index.htm

    --
    Kojer

  • 82. Data: 2009-03-09 23:03:54
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    bradley.st napisał(a):

    > Na goscinne wystepy w UK i IE, poza "have a good one" rezerwuje sobie
    > "I'm all set" ("I'm OK", "No, thanks"). Wyraz twarzy rozmowcy -
    > bezcenny! :D

    a ciekawy jaki jest twoj wyraz twarzy jak slyszysz np. "grand" :P

  • 83. Data: 2009-03-09 23:40:15
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Mar, 19:03, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > a ciekawy jaki jest twoj wyraz twarzy jak slyszysz np. "grand" :P

    Przywyklem, ale przyznaje ze pierwszy raz byl trudny :) "Fecking" za
    to przyswoilem od razu, bo sam mowie "freaking" dosc czesto.
    No i jestem fanem "Father Ted" i "Des Bishop" :)

    Polecam w celach edukacyjnych:

    http://www.youtube.com/watch?v=XLTnacYvvg4

  • 84. Data: 2009-03-10 00:00:06
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    bradley.st napisał(a):

> [...]
    > to przyswoilem od razu, bo sam mowie "freaking" dosc czesto.
    > No i jestem fanem "Father Ted" i "Des Bishop" :)

    a mi się jeszcze podoba "you" w liczbie mnogiej, czyli wy to jest
    "yous", np. how are yous? :)

    BRILLIANT ;)

    w ogóle uważam, że irish english jest najpiękniejszą odmianą
    angielskiego. no ale ja nie jestem obiektywny ;)

    PG

  • 85. Data: 2009-03-10 00:26:01
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Mar, 20:00, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > a mi się jeszcze podoba "you" w liczbie mnogiej, czyli wy to jest
    > "yous", np. how are yous? :)

    O przepraszam, "you" w liczbie mnogiej to "y'all". Ale na szczescie
    tylko na poludnie ode mnie. :)

    Moi faworyci to tez uniwersalne "don't" ("She don't care") oraz
    "ain't", zwlaszcza w podwojnej negacji. "There ain't no cure for
    stupid."

    > w ogóle uważam, że irish english jest najpiękniejszą odmianą
    > angielskiego.

    Sie zgodze! :)

    P.S. Tak wiem, mamy sie wynosic na alt.language.english :)

  • 86. Data: 2009-03-10 15:58:00
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message
    > Winien zawsze jest OE. Jako lekarstwo polecam OE PowerTool.
    > "OE PowerTool jest przeznaczony do eliminacji błędów w Outlook Express 6.0
    > a także rozszerzania jego możliwości":
    > http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl

    Jesteś genialny, dzięki :)))

  • 87. Data: 2009-03-10 18:47:45
    Temat: Re: Blakną mocno "Goldy" Citi
    Od: m...@i...pl

    On 6 Mar, 12:49, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Oznacza to, że Citigroup warty jest mniej więcej tyle ile PKO BP - trochę
    > powyżej 20 mld złotych."

    Citi dzis +30%, a jak tam PKO? ;)

    MK

  • 88. Data: 2009-03-10 18:49:59
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 10 Mar, 14:47, m...@i...pl wrote:

    > Citi dzis +30%, a jak tam PKO? ;)

    He he he... tylko ze to 30% to jest ca. 35 centow... :)

  • 89. Data: 2009-03-10 19:01:07
    Od: m...@i...pl

    On 10 Mar, 19:49, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > He he he... tylko ze to 30% to jest ca. 35 centow... :)

    Teraz to juz chyba +35%. A kolega porownywal kapitalizacje, ona w
    ciagu dzisiejszego dnia wzrosla wlasnie o 35%. Oczywiscie nie nalezy
    chwalic dnia przed zachodem slonca :).

    MK

  • 90. Data: 2009-03-10 19:19:24
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 10 Mar, 15:01, m...@i...pl wrote:

    > Teraz to juz chyba +35%. A kolega porownywal kapitalizacje, ona w
    > ciagu dzisiejszego dnia wzrosla wlasnie o 35%. Oczywiscie nie nalezy
    > chwalic dnia przed zachodem slonca :).

    Jako "szczesliwy posiadacz" pieknego niebieskiego kawalka papieru z
    seksowna pania, muskularnym panem, globem i napisem "Citigroup" oraz
    "stock", zastanawiam sie obecnie czy oprawic w ramki i powiesic nad
    toaleta, czy znalezc jakies inne zastosowanie. :)