eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBłędy w FortisieBłędy w Fortisie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Alojzy Kluska <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Błędy w Fortisie
    Date: Mon, 1 Sep 2003 21:27:27 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 24
    Sender: a...@a...pl@213.199.198.110
    Message-ID: <v...@1...0.0.1>
    Reply-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: 213.199.198.110
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1062481617 14763 213.199.198.110 (2 Sep 2003 05:46:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Sep 2003 05:46:57 GMT
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:257777
    [ ukryj nagłówki ]

    Posiadam e-konto w Fortisie od ok. 1 roku. Konto spełnia moje wymagania,
    przede wszystkim wygodny i prosty dostęp internetowy, niewielka opłata
    za prowadzenie i przede wszystkim darmowy dostęp ze wszystkich
    bankomatów. Logując się do systemu mam możliwość wymiany korespondencji
    z bankiem i w ten sposób zgłaszać moje uwagi i problemy. I właśnie do
    systemu korespondencji mam zastrzeżenia. Otóż w większości problemów
    uzyskuję szybko odpowiedź, ale niewygodne dla siebie uwagi Fortis pomija
    milczeniem. W lutym br. zgłosiłem problem polegający na tym, że jeśli
    zlecenie stałe deaktywuję i w czasie deaktywacji minie termin płatności
    to wówczas występuje błąd, który uniemożliwia aktywację tego zlecenia.
    Jedynym sposobem jest usunięcie i ponowne wprowadzenie zlecenia stałego.
    Opisałem wówczas ten problem i uzyskałem odpowiedź, że jest to usterka
    systemu informatycznego i zostanie szybko usunięta. Niedawno, ok.
    miesiąc temu zauważyłem, że problem ten nie został usunięty i wysłałem
    zapytanie co się stało, że usterka, która była w lutym i miała być
    szybko usunięta do tej pory WYSTĘPUJE. Widać moja reklamacja nie
    spodobała się Fortisowi bo nie uzyskałem ŻADNEJ odpowiedzi. Może na tej
    grupie znajdę kogoś, kto potrafi wpłynąć na poprawę traktowania klientów
    przez Fortis.

    --
    Pozdrawiam,
    Alojzy Kluska

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1