  • 11. Data: 2011-06-29 22:14:24
    Temat: Re: Blog PKO Banku Polskiego
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości
    news:iug5a7$q1f$1@kushnir.sileman...

    > O ile o celebrytach grających w reklamach można mieć różne zdanie, o tyle
    > nie wiem czego się czepiasz Michała. Jest z nami na pbb od lat, studiował
    > kierunki związane z bankowością, tutaj cieszył się swoją magisterką,
    > później zrobił doktorat z pogranicza PRu i e-bankowości, to gdzie ma
    > pracować? Na warzywnym?

    Nie znam tego pana, ale az zagladnalem z ciekawosci na bloga
    i widze wpis jak dla mnie lekko trącący myszka ... o bankomatach ze zlotem
    Pomysl przewinal sie blisko rok temu, nawet Discovery film nakrecilo ;P
    a na dowod link z data artyk.
    http://finanse.wp.pl/kat,58436,title,Zamien-gotowke-
    na-zloto-w-bankomacie,wid,12266654,wiadomosc.html?ti
    caid=1c930
    tak wiec to wcale nie Turcy sa tacy "innowacyjni" ;)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-06-29 22:15:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.06.2011 23:26, Wojciech Nawara pisze:
    > studiował kierunki związane z bankowością, tutaj cieszył się swoją
    > magisterką, później zrobił doktorat z pogranicza PRu i e-bankowości, to
    > gdzie ma pracować? Na warzywnym?

    No przecie że na kasie w Biedronce.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2011-06-29 22:16:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.06.2011 23:54, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > I Kasia Kowalska. Kasia Kowalska! :-)

    I Wuj... I św. Krzysztof.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2011-06-29 22:31:28
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > I Wuj... I św. Krzysztof.

    I kłamiący ksiądz, a nawet .... drwale :D

  • 15. Data: 2011-06-29 23:21:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-29 23:41, brum pisze:

    > zapomnieliscie, towarzyszu, o kilku: kondrat, braciak, kowalczyk, de vito,
    > banderas, clease, stuhr jeden z drugim, ten od milionerow - jakkolwiek mu
    > tam bylo i pewnie jeszcze paru

    JA tam Michała "przez WIFI, czyli zdalnie" lubię, szanuję i
    cenię ale jakoś tak chyba rozumiem przedprzedpiścę. Coś praca
    "wciągła" Amrę i zasadniczo na grupie pojawia się wtedy i tylko
    wtedy, gdy trzeba PKOwskim linkiem rzucić.

    NOT OFFENCE.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 16. Data: 2011-06-30 00:43:16
    Od: "Bags" <k...@o...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <p...@m...pl> wrote in message
    > Wystartowal blog korporacyjny PKO Banku Polskiego
    > http://www.bankowymokiem.pl
    >
    > serdecznie zapraszam! :))

    O maj gat, ten trup PKO BP juz dogorywa wraz z jego klientami - emerytami a
    ktoś jeszcze bloga zakłada. To mniej więcej tak, jakby wskrzeszać poloneza.
    Epoka świetności obu już za nami ale jakość ta sama w obu przypadkach czyli
    dziadostwo.

    --
    Wader

  • 17. Data: 2011-06-30 08:49:09
    Od: "Vranix " <v...@g...pl>

> [...]
    >
    > Epoka świetności obu już za nami ale jakość ta sama w obu przypadkach czyl

    a ty co marchewkozerco?
    masz problem, zmien bank. ciesz sie, ze emeryci siedza w PKO a nie w twoim,
    fspaniałym banku tylko dla młodych.

  • 18. Data: 2011-06-30 16:02:24
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <p...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:4e0b7eeb$1@news.home.net.pl...
    > Wystartowal blog korporacyjny PKO Banku Polskiego
    > http://www.bankowymokiem.pl
    >
    > serdecznie zapraszam! :))

    Ja właśnie zamknąłem po ćwierćwieczu konto w PKOBP.
    Powód? Całokształt i reklamowe kłamstwa drogiego szołmena.

  • 19. Data: 2011-06-30 19:25:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-06-30 01:21, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> [...]
    > jakoś tak chyba rozumiem przedprzedpiścę. Coś praca "wciągła" Amrę i
    > zasadniczo na grupie pojawia się wtedy i tylko wtedy, gdy trzeba

    Zebym ja mial dostep dobry do pbb poza domem ;)))
    A tak serio - "po drugiej stronie lustra" jest zupelnie inaczej. A ze
    temat dostalem ciekawy (rewitalizacja SKO), to i czasu bylo mniej.

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 20. Data: 2011-06-30 19:27:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-06-29 22:13, mx wrote:

    > I tak za ZERO, BEZ GRANIC można czytać dyrektorze? Żałosne!
    > I tak bym do Was nie zajrzał, a jeszcze wkurwiliście mnie dennymi
    > reklamami.
    > Ze sprzedawczykami jak Mann, Majewski, Fronczewski, AMRA, itp. na grupie
    > nie rozmawiamy.

    ;) Po latach oceniania, przyszla pora na wdrozenie pomyslow w
    rzeczywistosc. I mam nadzieje, ze wyjdzie to na dobre klientom.

    P.S. Jesli system jest zly, to trzeba go naprawiac. Ktos musi :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/