  • 31. Data: 2011-07-02 11:41:31
    Temat: Re: Blog PKO Banku Polskiego
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    A swoja droga http://www.szkolneblogi.pl - SKO w praktyce

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 32. Data: 2011-07-02 12:02:39
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-07-02 13:28, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

    > Tak, tak :) Z ksiazeczki papierowej w internet i komorke z wlasnm
    > systemem transakcyjnym dla dzieciakow <13 lat :)

    Dajcie gówniarzom 10% z limitem wkładu np. do 2kpln (średnia wrzutka na
    komunię, przydałyby się jakieś "bony komunijne") plus 1% dla belfra,
    któren to będzie w szkole promował. No i jakiś drobny grosik dla mnie za
    sugestię :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 33. Data: 2011-07-02 12:17:55
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości grup

    > Akurat znam ekipe, wiec sie podpytam o co chodzi.

    No jak już prywatę załatwiamy to może i mnie podpowiesz...;-)
    Jest tak:
    Inteligo, Windows 7 Home 64bit, IE9

    Wypełniam formularz przelewu jednorazowego.
    W momencie gdy klikam w kalendarz i zmieniam datę przelewu na przyszłą
    WSZYSTKIE przyciski na ekranie za wyjątkiem WYCZYŚĆ stają się nieaktywne.
    Nie mogę przelewu zatwierdzić, nie mogę użyć głównego menu, nie mogę się
    nawet wylogować.
    Jeżeli nie użyję zmiany daty to wszystko jest OK (akurat zlecałem w sobotę
    na poniedziałek, więc mi rybka)

    I tak mam od kilku dni (albo dłużej i nie zauważyłem)

    Co jest?
    Aktualizacja w Inteligo, aktualizacja Javy w kompie czy co?

    -- Sławek

  • 34. Data: 2011-07-02 20:15:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-07-02 14:17, Sławek wrote:
> [...]
    >
    > Co jest?
    > Aktualizacja w Inteligo, aktualizacja Javy w kompie czy co?

    A to bedzie muialo do poniedzialku poczekac ;)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 35. Data: 2011-07-02 20:37:14
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > Tak, tak :) Z ksiazeczki papierowej w internet i komorke z wlasnm
    > systemem transakcyjnym dla dzieciakow <13 lat :)

    A to już jest (bo nie znalazłem poza
    <http://www.pkobp.pl/index.php/id=sko_aktual/section
    =stud>), czy dopiero
    będzie i kiedy? Karta na nazwisko dziecka <13? Puść trochę farbę...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 36. Data: 2011-07-03 21:42:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-07-02 22:37, Maruda wrote:
    > A to już jest (bo nie znalazłem poza
    > <http://www.pkobp.pl/index.php/id=sko_aktual/section
    =stud>), czy dopiero
    > będzie i kiedy? Karta na nazwisko dziecka <13? Puść trochę farbę...

    Sie wlasnie robi ;) plan na ten rok - kilka - kilkanascie szkol z
    pilotem. No i na poczatekoferta "oszczednosciowa". Ale pozniej i
    transakcyjna :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 37. Data: 2011-07-05 18:03:39
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości grup

    > No jak już prywatę załatwiamy to może i mnie podpowiesz...;-)
    > Jest tak:
    > Inteligo, Windows 7 Home 64bit, IE9

    Teraz sprawdziłem na Win XP, IE 8 - to samo

    Wtorek mija... ;-)

    -- Sławek

  • 38. Data: 2011-07-06 21:09:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-07-05 20:03, Sławek wrote:
    > A to bedzie muialo do poniedzialku poczekac ;)
    >
    > Wtorek mija... ;-)
    >
    > -- Sławek

    temat zgloszony, rozpoznany, poprawiany :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/