eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBlokada kasyBlokada kasy
  • Data: 2011-01-07 10:25:41
    Temat: Blokada kasy
    Od: Marek <z...@c...xn> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bank po zakończeniu lokat nie odonawialnych przeniósł pieniądze na
    rachunek osobisty ale jedynie część tej kasy była dostępna, większość
    jest ujęta jako środki zablokowane. W rozmowie z konsultantką okazało
    się, że ona u siebie widzi całą kwotę bez żadnych blokad i zaproponowała
    kilkukrotne odświeżanie ekranu. Uznałem, że może po nocnym przetwarzaniu
    danych sytuacja ulegnie zmianie. Następnego dnia
    wykonałem wydruki ekranu do pliku i wysłałem to w emailu z reklamacją,
    ponadto ponownie reklamowałem tę blokadę u konsultantki banku.
    "Załatwianie" trwa już prawie pół miesiąca a ja nie mogę dysponować
    swoimi pieniędzmi (kwota ponad 20k zł). Co mogę zrobić aby bank
    przyspieszył rozpatrywanie tej reklamacji, miałem plany wobec tej kasy a
    ta leży odłogiem na nieoprocentowanym rachunku.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1