eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBlokada kasy › Re: Blokada kasy
  • Data: 2011-01-07 10:30:21
    Temat: Re: Blokada kasy
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marek pisze:
    > Bank po zakończeniu lokat nie odonawialnych przeniósł pieniądze na
    > rachunek osobisty ale jedynie część tej kasy była dostępna, większość
    > jest ujęta jako środki zablokowane. W rozmowie z konsultantką okazało
    > się, że ona u siebie widzi całą kwotę bez żadnych blokad i zaproponowała
    > kilkukrotne odświeżanie ekranu. Uznałem, że może po nocnym przetwarzaniu
    > danych sytuacja ulegnie zmianie. Następnego dnia
    > wykonałem wydruki ekranu do pliku i wysłałem to w emailu z reklamacją,
    > ponadto ponownie reklamowałem tę blokadę u konsultantki banku.
    > "Załatwianie" trwa już prawie pół miesiąca a ja nie mogę dysponować
    > swoimi pieniędzmi (kwota ponad 20k zł). Co mogę zrobić aby bank
    > przyspieszył rozpatrywanie tej reklamacji, miałem plany wobec tej kasy a
    > ta leży odłogiem na nieoprocentowanym rachunku.

    Skoro konsultantka "widzi" całą kwotę, to złóż polecenie przelewu ustnie
    i powiedz bankowi "do widzenia".

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1