eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBlokada kasyRe: Blokada kasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ig6q2p$rqt$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Blokada kasy
    Date: Fri, 7 Jan 2011 13:46:18 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 27
    Message-ID: <4d270b2a$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.125.118
    X-Trace: 1294404394 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2436 79.184.125.118:1741
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544041
    [ ukryj nagłówki ]

    A co to za bank tak działa jeżeli można wiedzieć. Przed takimi cwaniakami
    trzeba ostrzegać,toż to rozbój w biały dzień, na co niektóre banki sobie
    pozwalają.

    Pozdrawiam
    Grażyna


    Użytkownik "Marek" <z...@c...xn> napisał w wiadomości
    news:ig6q2p$rqt$1@mx1.internetia.pl...
    > Bank po zakończeniu lokat nie odonawialnych przeniósł pieniądze na
    > rachunek osobisty ale jedynie część tej kasy była dostępna, większość jest
    > ujęta jako środki zablokowane. W rozmowie z konsultantką okazało się, że
    > ona u siebie widzi całą kwotę bez żadnych blokad i zaproponowała
    > kilkukrotne odświeżanie ekranu. Uznałem, że może po nocnym przetwarzaniu
    > danych sytuacja ulegnie zmianie. Następnego dnia
    > wykonałem wydruki ekranu do pliku i wysłałem to w emailu z reklamacją,
    > ponadto ponownie reklamowałem tę blokadę u konsultantki banku.
    > "Załatwianie" trwa już prawie pół miesiąca a ja nie mogę dysponować swoimi
    > pieniędzmi (kwota ponad 20k zł). Co mogę zrobić aby bank przyspieszył
    > rozpatrywanie tej reklamacji, miałem plany wobec tej kasy a ta leży
    > odłogiem na nieoprocentowanym rachunku.
    >
    > --
    > Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1