eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBlokada kasyRe: Blokada kasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    xlned.com!feeder1.xlned.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197
    .12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.
    pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 07 Jan 2011 11:30:21 +0100
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.1.8) Gecko/20100227
    Thunderbird/3.0.3
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blokada kasy
    References: <ig6q2p$rqt$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <ig6q2p$rqt$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <4d26eb3d$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.166.3
    X-Trace: 1294396221 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2442 178.42.166.3:60193
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544021
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek pisze:
    > Bank po zakończeniu lokat nie odonawialnych przeniósł pieniądze na
    > rachunek osobisty ale jedynie część tej kasy była dostępna, większość
    > jest ujęta jako środki zablokowane. W rozmowie z konsultantką okazało
    > się, że ona u siebie widzi całą kwotę bez żadnych blokad i zaproponowała
    > kilkukrotne odświeżanie ekranu. Uznałem, że może po nocnym przetwarzaniu
    > danych sytuacja ulegnie zmianie. Następnego dnia
    > wykonałem wydruki ekranu do pliku i wysłałem to w emailu z reklamacją,
    > ponadto ponownie reklamowałem tę blokadę u konsultantki banku.
    > "Załatwianie" trwa już prawie pół miesiąca a ja nie mogę dysponować
    > swoimi pieniędzmi (kwota ponad 20k zł). Co mogę zrobić aby bank
    > przyspieszył rozpatrywanie tej reklamacji, miałem plany wobec tej kasy a
    > ta leży odłogiem na nieoprocentowanym rachunku.

    Skoro konsultantka "widzi" całą kwotę, to złóż polecenie przelewu ustnie
    i powiedz bankowi "do widzenia".

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1