  • 1. Data: 2010-02-17 13:19:36
    Temat: BośnBank mistrzostwo po prostu, te konto naprawdę zasługuje
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    na miano wyjątkowego.

    Każdy wykonany przelew za pośrednictwem internetu jest księgowany po kilku
    dniach jak transakcje kartowe
    w normalnych bankach i dopiero po tych kilku dniach można wygenerować
    potwierdzenie dokonania przelewu.

    Przestrzegam tych którzy będą musieli zapłacić za usługę która będzie
    wymagała okazania potwierdzenia przelewu (np. kaucja w erze),
    bo w przypadku Boś Banku będzie to nierealne.

    Oczywiście pieniądze trafiaja na konto docelowe w normalnym czasie, w moim
    przypadku już pewnie dawno są gdzie powinny.
    Na rachunkach wiać blokadę jak przy transakcji kartą oraz odpowiednio mniej
    dostęnych środków, a data ksiegowania i transakcji naturalnie
    jak już przelew zaksięgują są te same i oczywiście widnieje tam dzień kiedy
    przelew byl robiony a nie faktycznie zaksięgowany.

  • 2. Data: 2010-02-17 13:35:36
    Od: z...@o...pl

    > Oczywiście pieniądze trafiaja na konto docelowe w normalnym czasie,
    > w moim przypadku już pewnie dawno są gdzie powinny.

    czy to jedynie deklaracja zaufania do banku, czy też kolega dysponuje
    jeśli nie dokumentem, to chociażby słowem kontrahenta, że tak jest?

> [...]
    > jak już przelew zaksięgują są te same i oczywiście widnieje tam dzień kiedy
    > przelew byl robiony a nie faktycznie zaksięgowany.

    może tylko czary mary z zakrokiem, a nie data rzeczywistego wypływu środków?

  • 3. Data: 2010-02-17 13:58:59
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > czy to jedynie deklaracja zaufania do banku, czy też kolega dysponuje
    > jeśli nie dokumentem, to chociażby słowem kontrahenta, że tak jest?

    kilka dni wczesniej puszciłem sobie przelew na konto w BPH, robiłem to
    późnym popołudniem w piatek
    nw poniedzialek kase miałem na koncie. Blokada wisiała kilka dni. data w
    bosbanku 12 luty, w bph 15

    > może tylko czary mary z zakrokiem, a nie data rzeczywistego wypływu
    > środków?

    nie. 12 luty. (nie sadze by sie na sesje wychodzacą zalapal.