  • 1. Data: 2010-02-17 13:39:10
    Temat: PEKAO SA - tylko 200mln kapitalu zakladowego? to 6 razy mniej niz PKO BP ...
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Czesc,
    Moze mi ktos wytlumaczyc dlaczego duzy bank, w zasadzie najwiekszy PEKAO SA ma
    tylko 200ml kapitalu zakladowego? to juz nawet pkobp ma 1.2mld, tego nie rozumie
    calkowicie, duzy bank powinien miec duzy kapital ...

    moze unicredit potrzebowal kasy w czasie kryzysu i wycofal pieniadze z pekao sa?

    i drugie pytanie dotyczace eurokonta net czy jest jakas karta platnicza, za
    ktora nie pobieraja oplat miesiecznych?

  • 2. Data: 2010-02-17 13:54:38
    Od: z...@o...pl

    > i drugie pytanie dotyczace eurokonta net czy jest jakas
    > karta platnicza, za ktora nie pobieraja oplat miesiecznych?

    takiej karty która pozwoliłaby wybrać kwotę większą niż kapital
    zakładowy banku to napewno nie mają ani z prowizja ani bez :P

  • 3. Data: 2010-02-17 14:20:46
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    > takiej karty która pozwoliłaby wybrać kwotę większą niż kapital
    > zakładowy banku to napewno nie mają ani z prowizja ani bez :P

    to byly dwa nie powiazane ze soba pytanie, pierwszy tyczylo sie kapitalu
    zakladowego a tym samym bezpieczenstwa (wiekszy kapital -> wieksze
    bezpieczenstwo), drugie bylo zupelnie niezwiazane z pierwszym

    za powiazanie, i zrobienie bardzo glupiego zartu, proponuje ci czlowieku abys
    sobie wymienil mozg debilu

  • 4. Data: 2010-02-17 14:26:42
    Od: z...@o...pl

    > za powiazanie, i zrobienie bardzo glupiego zartu,
    > proponuje ci ...

    wolnoć Tomku w swoim domku :)
    a że mamy demokrację to i na zewnątrz domku :)

    ja Tobie nic nie proponuje, oprócz odrobiny uśmiechu

  • 5. Data: 2010-02-17 15:53:01
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-02-17 14:39, Tomek pisze:
> [...]
    > tylko 200ml kapitalu zakladowego? to juz nawet pkobp ma 1.2mld, tego nie rozumie
    > calkowicie, duzy bank powinien miec duzy kapital ...

    http://www.pekao.com.pl/informacje_dla_inwestorow/in
    formacje_finansowe/

    > i drugie pytanie dotyczace eurokonta net czy jest jakas karta
    platnicza, za
    > ktora nie pobieraja oplat miesiecznych?

    nie

    Darek

  • 6. Data: 2010-02-17 16:11:46
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Darek <n...@p...maila.pl> napisał(a):

    > mie
    > >
    > http://www.pekao.com.pl/informacje_dla_inwestorow/in
    formacje_finansowe/

    Chyba co innego Grupa Kapitałowa PEKAO SA, co innego Bank PEKAO SA.
    Zresztą, na dole w/w strony - w stopce - masz podane:

    "Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska
    53/57 (...) wysokość kapitału zakładowego i kapitału wpłaconego: 262 333 198
    złotych, według stanu na dzień 8 stycznia 2010 r. "

    Na stronach PKO BP z kolei widnieje : "Powszechna Kasa Oszczędności Bank
    Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15, 02-515
    Warszawa, (...) kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł.

  • 7. Data: 2010-02-17 17:29:39
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Zresztą, na dole w/w strony - w stopce - masz podane:

    A wiesz co to jest kapitał zakładowy? A wiesz co to są kapitały własne?

    Tu masz raport za 2008
    http://www.pekao.com.pl/binsource/f/13/80/5/P1K03259
    090b4a1e8be913805,ATTACHMENT,PL,1,0,0.pdf

    A tu
    http://www.pekao.com.pl/binsource/f/18/28/2/P1K0e5ea
    23c9104310e018282,FILE,PL,1,0,0.pdf
    ostatni raport na 3Q2009

    Darek

  • 8. Data: 2010-02-17 18:15:55
    Od: BK <b...@g...com>

    On 17 Lut, 15:20, "Tomek" <t...@o...pl> wrote:

    > to byly dwa nie powiazane ze soba pytanie, pierwszy tyczylo sie kapitalu
    > zakladowego a tym samym bezpieczenstwa (wiekszy kapital -> wieksze
    > bezpieczenstwo), drugie bylo zupelnie niezwiazane z pierwszym

    O bezpieczenstwie danego banku decyduja raczej takie wskazniki jak
    wspolczynnik wyplacalnosci, ROE czy ogolny poziom funduszy wlasnych -
    nie zas kapital zakladowy.

    Co do teorii o wycofaniu kapitalu zakladowego przez UC - nie zartuj
    sobie nawet - jak sobie to wyobrazasz? Mowa jest o spolce akcyjnej
    notowanej na gieldzie i bedacej bankiem - zmniejszenie kapitalu
    zakladowego to operacja prawie niewykonalna ;)