eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak wyplaty w bankomacie i znikająca kasaBrak wyplaty w bankomacie i znikająca kasa
  • Data: 2005-11-09 08:23:55
    Temat: Brak wyplaty w bankomacie i znikająca kasa
    Od: "Arek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Kilka dni temu probowalem wyplacic pieniadze z bankomatu sieci Euronet kartą
    Inteligo. Niestety bankomat po dluzszym namyśle wyswietlil komunikat , że
    nie możę w tej chwili zrealizować tej transakcji, powtórzyłem próbę drugi
    raz i również to samo. Dodam że inne osoby pobrały przede mną oraz po mnie
    gotówkę bez problemu. Znalazłem bankomat PKO BP i znów próbowałem podjąć
    pieniądze, niestety bankomat PKO bez namysłu wyświetlił komunkat że nie może
    w tej chwili zrealizować transakcji, druga próba, trzecia... i to samo, przy
    czym znowu inne osoby podejmujące gotówkę nie miały problemu w wyplacie.
    Wreszcie trzecia próba, wbiłem 50 zł(poprzednio zawsze próbowałem 500zł) i
    wydał gotówkę, druga próba 500zł i również wydał. Wczoraj po przeglądnieciu
    salda stwierdziłem że jest również zaksięgowana wypłata z bankomatu
    Euronet( 500zł ), który żadnej wypłaty nie dokonał, tylko wyswietlił
    komunikat o tym że nie może zrealizować tej transakcji.

    Może ktoś miał podobną sytuację i podpowie cokolwiek zanim zadzwonię do
    banku.

    pozdrawiam



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1