  • 1. Data: 2012-05-22 01:15:40
    Temat: konto oszczędnościowe z dzienną kapitalizacją
    Od: tomba <t...@g...com>

    witam

    posiadam konto oszczędzające o mocno oszczędzające w Polbanku. kiedyś
    na tych kontach była dzienna kapitalizacja , teraz widzę ze tylko raz
    w miesiącu dopisują odsetki

    czy jakiś bank oferuje konto oszczędnościowe z dzienną kapitalizacją?

  • 2. Data: 2012-05-22 02:22:37
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    I te z dzienna kapitalizacja objete sa podatkiem Belki, wiec korzysci
    plynace z czestej kapitalizacji sa teraz znacznie nizsze.
    Swoje oszczednosci przenioslem z konta Mocno Oszczedzajacego w Polbanku do
    BGZ Optima. 6.5% dla nowych srodkow.
    www.bgzoptima.pl/konto_BGZOptima

    Deutsche Bank Konto Oszczędnościowe 24h ma dzienna kapitalizacje.
    www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/konta/l2/db_ko
    nto_oszczednosciowe_24h

    Chyba rowniez GetinOnline.
    www.getinonline.pl/Konto_oszczednosciowe
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2012-05-22 09:55:15
    Od: luc <b...@g...net>

    On 22 Maj, 01:15, tomba <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > w miesiącu dopisują odsetki
    >
    > czy jakiś bank oferuje konto oszczędnościowe z dzienną kapitalizacją?

    W Eurobanku jeszcze jest - 4,05%. Dodali do tego jeszcze jakiś
    wynalazek z oprocentowaniem progresywnym:

    http://www.eurobank.pl/biuro-prasowe,rachunek-progre
    s,141,42.html

    pzdrwm
    luc

    Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://db.tt/eUr75qR ;-)

  • 4. Data: 2012-05-22 10:27:28
    Od: "ZEPHYR" <l...@s...pl>

    Użytkownik "tomba" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
[...]

    eurobank, konto progresywne, czy jakoś tak...

  • 5. Data: 2012-05-22 11:11:49
    Od: tomba <t...@g...com>

    On 22 Maj, 10:27, "ZEPHYR" <l...@s...pl> wrote:
> [...]
    >
    > czy jakiś bank oferuje konto oszczędnościowe z dzienną kapitalizacją?
    >
    > eurobank, konto progresywne, czy jakoś tak...

    a wiecie może jak kształtują sie przeliczniki walutowe dla kart
    debetowych mbanku i db net. zastanawiam sie nad przenosinami z mbanku.
    gdyż nic ciekawego poza wyplatami ze wszytskich bankomatow nie mają
    ciekawego do zaoferowania

  • 6. Data: 2012-05-22 12:14:06
    Od: luc <b...@g...net>

    On 22 Maj, 11:11, tomba <t...@g...com> wrote:

> [...]
    > debetowych mbanku i db net. zastanawiam sie nad przenosinami z mbanku.
    > gdyż nic ciekawego poza wyplatami ze wszytskich bankomatow nie mają

    Porównaj:
    http://www.mbank.pl/informacja/kursy-walut.html

    https://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/kursy_
    walut/

    i daj znać na grupie.

  • 7. Data: 2012-05-22 12:59:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tomba t...@g...com ...

> [...]
    > w miesiącu dopisują odsetki
    >
    > czy jakiś bank oferuje konto oszczędnościowe z dzienną kapitalizacją?

    obecnie kapitalizacja dzienna jest nieopłacalna.

  • 8. Data: 2012-05-22 21:48:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wiadomości news:XnsA05B80EAD995Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik tomba t...@g...com ...

    > obecnie kapitalizacja dzienna jest nieopłacalna.

    czemu? bardzo opłaca się mieć odsteki odrazu
    i kasę kiedy się chce

    erator/

  • 9. Data: 2012-05-23 00:59:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail u...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > czemu? bardzo opłaca się mieć odsteki odrazu
    > i kasę kiedy się chce

    ty tak na serio?
    o ile nie masz kilkunastu milionów na koncie - uznam ze kwota odsetek z
    jednego dnia jest pomijalna.

    Dotychczas lokaty dzienne był stworzone aby omijać belkę.
    Obecnie nie ma na to sposobu, mało tego, ponoć ze względu na zaokrąglenia
    mozna wyjść gorzej niż na kapitalizacji miesięcznej.

    Nie wczytywałem się, nie liczyłem jakie to różnice, wiec nic wiecej nie
    pomoge.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 10. Data: 2012-05-23 08:26:05
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 23 Maj, 00:59, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
> [...]
    > mozna wyjść gorzej niż na kapitalizacji miesięcznej.
    >
    > Nie wczytywałem się, nie liczyłem jakie to różnice, wiec nic wiecej nie

    Dla małych, kilkusetzłotowych kwot kapitalizacja dzienna jest
    nieopłacalna. Przepis wymagający zaokrąglania końcówek groszy podatku
    wyłącznie w górę z dokładnością do 1 gr powoduje, że podatek realnie
    może przyjmować wartości w granicach kilkudziesięciu procent! Nie ma
    stałych zasad, wszystko zależy od kwoty depozytu i wysokości
    oprocentowania.
    Przykład dla 4,3% był kiedyś podawany tutaj:
    http://prnews.pl/analizy/koniec-antybelek-czas-na-po
    rzadki-w-oszczednosciach-69616.html