  • 11. Data: 2008-07-30 06:14:33
    Temat: Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
    Od: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl>

    Może jestem niedzisiejszy albo kosmitą z innej planety ale jeśli płacę komuś
    20% w skali roku za kredytowanie to chyba nie powinieem znosić takich
    afrontów ale może to zby wygórowane oczekiwania...

  • 12. Data: 2008-07-30 06:25:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Grzegorz Ł." <G...@l...pl> writes:

    > Może jestem niedzisiejszy albo kosmitą z innej planety ale jeśli płacę komuś
    > 20% w skali roku za kredytowanie to chyba nie powinieem znosić takich
    > afrontów ale może to zby wygórowane oczekiwania...

    Jeśli _płacisz_, a jeśli dobrze zrozumiałem, to płacić przestałeś.
    KJ
    PS. nie toppostujemy.

  • 13. Data: 2008-07-30 07:28:16
    Od: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl>

    Dziękuję za wszystkie maile. Widzę że jestem z innego świata... [z Marsa]
    pozdrawiam,

  • 14. Data: 2008-07-30 09:28:27
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):
    z windykacją :)

    > Gdyby faktycznie tak bylo to oznaczaloby, ze
    >
    > 1/ bank ogranicza dostep do informacji dla dluznika - co jest watpliwe
    > etycznie

    są wysyłane wyciągi papierowe lub mailowe, jest dostep do informacji, ktore
    zresztą przez telefon udziela rowniez windykacja zamiast citiphone

    > 2/ karta moze byc wykorzystana przy autoryzacji zastepczej - bank naraza
    sie
    > na dodatkowe straty

    co to jest autoryzacja zastępcza ?

    > Nie sadzisz, ze to dziwne, ze bank pozostawia limit osobie, ktora
    > niesplacala przez dlugi czas zobowiazan, a odrzuca wnioski osob, ktore
    > przeskrobaly duzo mniej?

    powody niespłacania sa różne, tak jak i sporna kwota jest rózna - inaczej
    traktuje sie osobe z zaleglosciami 50 pln przez 3 miesiące a inaczej 50kpln
    przez 2 miesiące - i dlatego wlasnie z klientami windyjkacyjnymi rozmawia
    windykacja, zeby wlasciwie ocenic problem, a nie citiphone, ktory w tym
    temacie nie ma zadnego doswiadzcenia. przypadki są oceniane indywidualnie

  • 15. Data: 2008-07-30 12:26:14
    Od: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl>

    Poza tym -- mogą brak zapłaty w spłaty jest zgodny z przeznaczeniem tego
    instrumentu. Gdyby było inaczej to banki dokonywałyby rozwiązywania Umowy w
    tym momencie a one cieszą się wysokimi odsetkami które zarabiają na
    przeterminowanych płatnościach (nie mówiąc o extra prowizjach)...

  • 16. Data: 2008-07-30 12:28:36
    Od: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl>

    TYLKO ŻE: karta nie została zastrzeżona, zablokowana itd. Jest ważna, mogę
    dokonywać płatności itd. Żeby było jasne. Eh... taki paradoks właśnie
    opisuję. Gdyby to było norlane to nie zwracałbym tym głowy. ;-)

  • 17. Data: 2008-07-30 12:45:17
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Ł. <G...@l...pl> napisał(a):

    > TYLKO ŻE: karta nie została zastrzeżona, zablokowana itd. Jest ważna, mogę
    > dokonywać płatności itd. Żeby było jasne. Eh... taki paradoks właśnie
    > opisuję. Gdyby to było norlane to nie zwracałbym tym głowy. ;-)

    jeśli IVR przełącza Cię do windykacji to NIE ZAPŁACISZ tą kartą w sklepie (no
    chyba ze trafisz na autoryzacje offline) - właśnie dlatego że jest tymczasowo
    zablokowana w systemie autoryzacyjnym do czasu uregulowania zaległości

  • 18. Data: 2008-07-30 17:26:16
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 14:26:14 +0200, Grzegorz Ł. napisał(a):

    > Poza tym -- mogą brak zapłaty w spłaty jest zgodny z przeznaczeniem tego
    > instrumentu.

    Po jakiemu toto?

    > Gdyby było inaczej to banki dokonywałyby rozwiązywania Umowy w
    > tym momencie a one cieszą się wysokimi odsetkami które zarabiają na
    > przeterminowanych płatnościach (nie mówiąc o extra prowizjach)...

    A społeczeństwa cieszą się, że są przestępcy, bo są dla nich więzienia.
    Równie bzdurny tok rozumowania.

    AK
    (a o toppostingu to już Kamil wspomniał)