eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - obsługa użytkownika karty › Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
    Date: Wed, 30 Jul 2008 08:14:33 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <g6p0ga$5dp$1@news.interia.pl>
    References: <g6n282$ngu$1@news.interia.pl>
    <b...@l...googlegroups.com>
    <g6n4qp$eb0$1@inews.gazeta.pl> <g6n4t2$qui$1@news.interia.pl>
    <g6n5np$hlc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.123.209.230
    X-Trace: news.interia.pl 1217398090 5561 91.123.209.230 (30 Jul 2008 06:08:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jul 2008 06:08:10 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: griszka % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451911
    [ ukryj nagłówki ]

    Może jestem niedzisiejszy albo kosmitą z innej planety ale jeśli płacę komuś
    20% w skali roku za kredytowanie to chyba nie powinieem znosić takich
    afrontów ale może to zby wygórowane oczekiwania...


    Użytkownik "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:g6n5np$hlc$1@inews.gazeta.pl...
    > Grzegorz Ł. <G...@l...pl> napisał(a):
    >
    >> Opóźnienie jest śladowe jeśli więcej niż jeden miesiąc do nie wiele
    >> więcej.... nie więcej niż 2-3 miesiące. Tak czy owak - koszty żadne dla
    >> Banku a tylko utrudnienie dla Klienta.
    >>
    >
    >
    > no to sam sobie odpowiedziales, dlaczego masz problemy - w sklepie tą
    > kartą
    > tez nie zapłacisz, przy takich opóźnieniach (2-3 miesiące) w kazdym banku
    > lądujesz w biku i rozmawiasz z windykacją, tu juz nie ma obslugi klienta
    > tylko sciąganie naleznosci :)
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    > http://www.gazeta.pl/usenet/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1