-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
From: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
Date: Wed, 30 Jul 2008 08:14:33 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 27
Message-ID: <g6p0ga$5dp$1@news.interia.pl>
References: <g6n282$ngu$1@news.interia.pl>
<b...@l...googlegroups.com>
<g6n4qp$eb0$1@inews.gazeta.pl> <g6n4t2$qui$1@news.interia.pl>
<g6n5np$hlc$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.123.209.230
X-Trace: news.interia.pl 1217398090 5561 91.123.209.230 (30 Jul 2008 06:08:10 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jul 2008 06:08:10 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-Priority: 3
X-Authenticated-User: griszka % interia+pl
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451911
[ ukryj nagłówki ]Może jestem niedzisiejszy albo kosmitą z innej planety ale jeśli płacę komuś
20% w skali roku za kredytowanie to chyba nie powinieem znosić takich
afrontów ale może to zby wygórowane oczekiwania...
Użytkownik "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:g6n5np$hlc$1@inews.gazeta.pl...
> Grzegorz Ł. <G...@l...pl> napisał(a):
>
>> Opóźnienie jest śladowe jeśli więcej niż jeden miesiąc do nie wiele
>> więcej.... nie więcej niż 2-3 miesiące. Tak czy owak - koszty żadne dla
>> Banku a tylko utrudnienie dla Klienta.
>>
>
>
> no to sam sobie odpowiedziales, dlaczego masz problemy - w sklepie tą
> kartą
> tez nie zapłacisz, przy takich opóźnieniach (2-3 miesiące) w kazdym banku
> lądujesz w biku i rozmawiasz z windykacją, tu juz nie ma obslugi klienta
> tylko sciąganie naleznosci :)
>
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 30.07.08 06:25 Kamil Jońca
- 30.07.08 07:28 Grzegorz Ł.
- 30.07.08 09:28 Seba
- 30.07.08 12:26 Grzegorz Ł.
- 30.07.08 12:28 Grzegorz Ł.
- 30.07.08 12:45 Seba
- 30.07.08 17:26 Andrzej Kubiak
Najnowsze wątki z tej grupy
- MENNICA GATE: KLIENCI TRACĄ MILIONY, SŁUŻBY SĄ BEZSILNE (WYWIAD Z OFIARĄ)
- KREDYTY - JAK NA CHŁOPSKI ROZUM CENY MIESZKAŃ MAJĄ SIĘ DO ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ |GOSPODARCZE ZERO #23
- po niemiecku
- Cel rachunku
- CA -- problem z logowaniem
- "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
Najnowsze wątki
- 2024-07-23 MENNICA GATE: KLIENCI TRACĄ MILIONY, SŁUŻBY SĄ BEZSILNE (WYWIAD Z OFIARĄ)
- 2024-07-05 KREDYTY - JAK NA CHŁOPSKI ROZUM CENY MIESZKAŃ MAJĄ SIĘ DO ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ |GOSPODARCZE ZERO #23
- 2024-07-05 po niemiecku
- 2024-07-02 Cel rachunku
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem
- 2024-06-29 "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby