  • 21. Data: 2009-07-15 14:36:39
    Temat: Re: CZy ktoś jutro kupuje akcje....?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:h3kn87$fj7$1@news.onet.pl...

    > Hmm. To jest dla mnie jakiś fenomen. W sumie obiektywnie rzecz biorąc
    > trudno
    > mi znaleźć co leży u podstaw tych wzrostów. Np. dwa tygodnie temu
    > pojawiały
    > się dobre prognozy, ale one tylko powstrzymywały spadek. Skąd ten nagły
    > zryw? Co więcej oczekiwania analityków nie są zbyt wygórowane, więc trudno
    > się dziwić, że niektóre wskaźniki wypadają ponad prognozę. Co z tego,
    > skoro
    > nadal są na minusie? ;)

    Goldam Sach ponownie włączył kompy po neutralizacji Alejnikowa...
    Spoko, jesteśmy ubezpieczeni od spadków (via FED SLP, TALF'y i inne i GS z
    ryjem przy rurze).
    Tak bedzie dopóki Panowie sie odpowiednio nie ustawią do wydymania reszty w
    ruchu w drugą strone.
    Z tych poziomów jest za mało miejsca w dół, bo można kark skręcić przy locie
    na główkę.
    Dół był na 666 wiec trzeba podjechać ze 400 zeby zakręt w dół był
    odopowiednio "managowalny".

    george

  • 22. Data: 2009-07-15 14:39:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > locie na główkę.
    > Dół był na 666 wiec trzeba podjechać ze 400 zeby zakręt w dół był

    fundamenty ? zapomnij, nie graj tego co na ulicy, tylko graj wykres.
    george

  • 23. Data: 2009-07-15 14:42:49
    Od: iktorn <n...@e...com>

    macieks pisze:
    > Cały pic polega na tym, żeby nie myśleć dlaczego rośnie albo spada.
    > Chce rynek rosnąć, to niech rośnie. Powtarzane w każdej książce: rynek
    > ma zawsze rację; graj w to co widzisz, nie myślisz.

    Musiałem dostać w dupę na S-kach, żeby zrozumieć tę prostą zasadę (i
    jeszcze parę innych) :(

    Marne to uczucie być dawca kapitału heh.

  • 24. Data: 2009-07-15 14:43:43
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h3kn87$fj7$1@news.onet.pl...

    > Hmm. To jest dla mnie jakiś fenomen. W sumie obiektywnie rzecz biorąc
    > trudno
    > mi znaleźć co leży u podstaw tych wzrostów.

    A na jesieni 2007 znałes podstawy do rozpoczętej bessy?
    Czy w ogóle wiedziałeś, że to juz bessa?
    Takie rzeczy wychodzą mocno po faktach.

  • 25. Data: 2009-07-15 14:57:19
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    A to nie ty czasem tak sie kajalaes kilka dni temu, ze zarabiasz na Sss na
    nieszczesciu innych....-;))) Ktos ci dobrze napisal, ze i tak wtopisz i tak
    tez sie stalo...-;))))

  • 26. Data: 2009-07-15 15:40:59
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Virck wrote:

    > A to nie ty czasem tak sie kajalaes kilka dni temu, ze zarabiasz na Sss na
    > nieszczesciu innych....-;))) Ktos ci dobrze napisal, ze i tak wtopisz i
    > tak tez sie stalo...-;))))

    Ale nie wtopiłem :P Przesuwałem przesuwałem stopa, więc i tak sporo na plus
    zostało. Cieszę się, że mogę teraz z czystym sumieniem na wzrostach
    zarabiać. Albo tracić ;)

  • 27. Data: 2009-07-15 15:47:23
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    macieks wrote:

    > Cały pic polega na tym, żeby nie myśleć dlaczego rośnie albo spada.
    > Chce rynek rosnąć, to niech rośnie. Powtarzane w każdej książce: rynek
    > ma zawsze rację; graj w to co widzisz, nie myślisz.

    Ale z drugiej strony książki uczą też, aby kupować akcje dopiero na korekcie
    po wybiciu oraz, że większość wybić jest sztuczna, bo rynek preferuje
    trendy horyzontalne, więc trzeba mieć potwierdzenie wybicia. Może mam za
    dużo teorii w głowie.

  • 28. Data: 2009-07-15 16:20:26
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 15 Lip, 17:47, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > po wybiciu oraz, że większość wybić jest sztuczna, bo rynek preferuje
    > trendy horyzontalne, więc trzeba mieć potwierdzenie wybicia. Może mam za

    Jak jest hossa jest to dobra metoda.

    Popatrzyłem teraz na wykres dzienny wig20. 4 miesiące wzrostów, 1
    miesiąc spadków (czyli korekta) i co dalej ???
    Ciekawe czy "nie wykrakałeś" następnych 4 miesiąców wzrostów,
    przypominając o metodzie kupowania po korekcie :) :) :)
    To by było niezłe :)

  • 29. Data: 2009-07-15 16:29:53
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    macieks wrote:

> [...]
    > Ciekawe czy "nie wykrakałeś" następnych 4 miesiąców wzrostów,
    > przypominając o metodzie kupowania po korekcie :) :) :)

    Najpierw niech USA przebije opory. Chociaż, gdzieś czytałem, nie wiem czy
    nie u Eldera, że jak masz formację, która silnie sugeruje jakieś
    zachowanie, po czym okazuje się, że zachowanie jest przeciwne, to giełda
    poleci w tą przeciwną stronę z ogromną siłą. Dla przykładu jak mamy głowę z
    ramionami na S&P500, po czym pojawiają się wzrosty, to można oczekiwać
    ostrego ruchu w górę, znacznie mocniejszego niż spodziewany był spadek.

  • 30. Data: 2009-07-15 16:38:31
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 15 Lip, 18:29, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > ramionami na S&P500, po czym pojawiają się wzrosty, to można oczekiwać
    > ostrego ruchu w górę, znacznie mocniejszego niż spodziewany był spadek.

    Oczywista, oczywistość opory.
    EUR/USD coś nie wierzą we wzrosty, ok 1,41
    OIL coś się waha 61.

    A o 20.00 FED i wtedy dopiero zobaczymy co będzie. i najważniejsze
    close 22:00.
    Ale mimo tych przeciwności L dzisiaj nie zamykałem :)