eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrum autoryzacji transakcji - jak to jest?Centrum autoryzacji transakcji - jak to jest?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Centrum autoryzacji transakcji - jak to jest?
    Date: Fri, 2 Dec 2005 15:03:33 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <dmpk7m$7ge$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.238.14.3
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1133532215 7694 193.238.14.3 (2 Dec 2005 14:03:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Dec 2005 14:03:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: kinga.macyszyn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:370728
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Mam konto w Citibanku i zwykłą do niego kartę. Płaciłam dziś rano kartą w
    jednym miejscu i wybierałam pieniądze z "obcego" bankomatu.
    Problem w tym, że system zablokował mi obie transakcje dwukrotnie, a nie
    były one niewielkie.
    Na Citiphone dowiedziałam się, że:
    - to nie ich wina (w sensie banku) tylko centrum autoryzacji transakcji
    - "musiało" coś być na rzeczy, skoro system zablokował dwukrotnie - dobre
    sobie, pani przeciągała kartą jeden raz i mam na to kwitek i z bankomatu też
    wybierałam pieniądze raz - i też mam na to kwitek, w tym sensie, że sugerują
    mi, że się chyba czepiam bezpodstawnie
    - "istnieje szansa", ze zwrot pieniędzy za transakcję płaconą kartą dostanę
    jutro
    - również "istenieje szansa", że dubel bankomatowy zwrócony mi zostanie za
    tydzień
    - i że oni nic nie mogą zrobić, czyli: a) dowiedzieć się, co się stało, b)
    dowiedzieć się, czemu tak się stało c) przyspieszyć zwrot MOICH pieniędzy d)
    zabezpieczyć się (nie wiem jak, niech oni wiedzą jak, w końcu są bankowcami)
    przed takimi sytuacjami na przyszłość
    - nie należą mi się odsetki za ten okres, bo pieniądze nie zostały fizycznie
    ściągnięte z konta, tylko zablokowane (tzn. są na saldzie ogólnym, ale nie
    ma ich na dostępnym).
    - a w ogóle czas rozliczania transakcji to do 14 dni i w takim czasie
    najpóźniej zwrócą mi pieniądze

    Pomijając moje emocje mam kilka pytań:
    - czy rzeczywiście nie da się dowiedzieć, co się stało i dlaczego tak się
    stało - ja jestem PEWNA, że to nie z mojej winy
    - czy rzeczywiście nie da nic z tym zrobić (choć w to nie wierzę)
    - i ostatnie, najważniejsze: czy tak będzie w każdym banku? tzn. czy jeśli
    taka sytuacja się zdarzy w innym, to rzeczywiście, tak jak mówili, są to
    przepisy ogólnokrajowe (dotyczące rozliczania transakcji). Jest to dla mnie
    o tyle ważne, że na poważnie rozważam zmianę banku.



    --
    KingAM

    'just one year of love is better than a lifetime alone'
    [Freddie Mercury]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1