  • Data: 2011-09-30 15:53:09
    Temat: Chyba lekki OT: ubezpieczenie na wyjazd
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grupa "ubezpieczeniowa" przejawia dość mizerny ruch, więc liczę na
    podpowiedź tutaj.

    Gdzie wykupić ubezpieczenie na wyjazd zagraniczny? ("gdzie" w znaczeniu:
    "gdzie jest najkorzystniej")
    Wybieram się na około miesiąc do USA. I jakoś spokojniej bym się czuł, mając
    jakieś ubezpieczenie "na wszelki wypadek".
    Jeśli to istotne: konto mam tylko w mBanku.
    Co brać pod uwagę?
    Może konkretne produkty polecicie?
    (na załatwienie/kupno ubezpieczenia mam czas tylko do wtorku :-) )

    Z góry dzięki za sugestie.