  • 1. Data: 2009-01-09 19:17:30
    Temat: Przeniesienie zastrzeżonej karty
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Da się coś takiego zrobić? Karta G+J (mBank).
    Dodam, że z kartą wszystko było ok. tzn. regularnie spłacana w 100%.
    Zastrzegłem, bo mBank nie chciał zwolnić mnie z opłaty rocznej.

    --
    jimmij

  • 2. Data: 2009-01-09 20:21:50
    Temat: Re: Przeniesienie zastrzeżonej karty
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Da się coś takiego zrobić? Karta G+J (mBank).
    > Dodam, że z kartą wszystko było ok. tzn. regularnie spłacana w 100%.
    > Zastrzegłem, bo mBank nie chciał zwolnić mnie z opłaty rocznej.

    jeżeli karta będzie przenoszona na podstawie wyciągów (np. 3 ostatnich)
    to dlaczego nie?

    zaznacz tylko, że kartę spłacisz sam, nie musisz nowego banku informować
    o tym, że wcześniejsza karta została zastrzeżona

    --
    pozdrawiam
    RobertS