  • 21. Data: 2009-01-26 00:26:42
    Temat: Re: Citi - karta nieaktywna - dziala?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wwieslaw <u...@o...pl> writes:

    > W moim przypadku kod CVV2 jest identyczny, wiec karta to raczej klon
    > ze zdjeciem, niz duplikat.

    Typowo klon = duplikat.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2009-01-26 00:27:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > m*bankach "duplikaty" sa wydawane z inna data,

    A wiec to nie byly zadne duplikaty (w normalnym sensie).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 23. Data: 2009-01-26 00:31:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "bradley. st" <b...@g...pl> writes:

    > Jedyne logiczne wyjasnienie dla mnie to to, ze Citi przyblokowal mozliwowsc
    > uzywania karty w internecie do czasu uzyskania potwierdzenia, ze "nowa" karta
    > dotarla do prawowitego wlasciciela.

    Jest jeszcze taka mozliwosc, ze karta byla caly czas aktywna.
    Swoja droga, wiele bankow wysyla po prostu aktywne karty poczta do
    klientow i nie wnika w takie rzeczy.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 24. Data: 2009-01-26 06:38:08
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message

    > O, dzięki za info, byłem dotąd przekonany, że są jakieś plusy tego zdjęcia
    > poza łatwiejszym rozróżnianiem kart swojej i żony...

    No nie wiem, na zakladce z karta BP jest nadal :

    "Zwiększenie odpowiedzialności banku - w przypadku utraty karty,
    Bank przejmuje odpowiedzialność za transakcje bez użycia PIN dokonane bez
    Twojej wiedzy i zgody,
    nawet do 72 godzin przed zastrzeżeniem karty w przypadku kart ze zdjęciem,
    48 godzin w przypadku kart bez zdjęcia."

    M.