eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo za BZDURA [mbank] › Co za BZDURA [mbank]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!atl
    antis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: SP1 QXL <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Co za BZDURA [mbank]
    Date: Wed, 19 Aug 2009 01:29:23 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <h6fdm5$4t0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.53.170.150
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1250638341 5024 80.53.170.150 (18 Aug 2009
    23:32:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Aug 2009 23:32:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.22) Gecko/20090605
    Thunderbird/2.0.0.22 Mnenhy/0.7.5.0
    X-Antivirus: avast! (VPS 090818-0, 2009-08-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:498471
    [ ukryj nagłówki ]

    Matka moja założyła sobie e-konto w mbanku, skorzystała z
    elektronicznego formularza i odbioru umowy w oddziale (m-punkt).

    Wszystko OK, formularz wypełniony, zaakceptowany, odbierz umowe w... bla
    bla bla, Mattka moja idzie do punktu, podpisuje co trzeba, wracamy do
    domu, i chcemy aktywowac konto. Wpisujemy ID tymczasowe, hasełko, i
    następuje weryfikacja tożsamości, w formularzu jest pytanie o podany
    podczas rejestracji numer komórki. Nie podawaliśmy, o czym zresztą
    poinformowała nas pani w m-punkcie, więc zonk, dzwonimy do konsultanta,
    no, jak Pani nie podawała, to ja nie wiem co teraz...

    Podaliśmy aktualny numer na wszelki nieokreslony, błąd, drugi ekran
    weryfikacji tożsamości, nie ma już pytania o komórkę, wypełniamy
    wszystko tak jak we wniosku i kolejny raz niepowodzenie. W końcu
    nastąpiła blokada. Rodzicielka dzwoni na mlinie, weryfikuje sie ładnie,
    i po aktywacji konta, oraz zalogowaniu się, okazuje się, UWAGA!!!! Że ma
    2 konta 'e-konto' pod swoim ID.

    Patrzymy na dodatek, ze drugie konto ma -1,67zł jako saldo, czyli
    niedobór pieniędzy na koncie. pytam Mamę, czy miała kiedykolwiek konto w
    mbanku, no nie. Okazało się, ze konto z ujemnym saldem należy do mojego
    brata, zaś Rodzicielka była pełnomocnikiem dla tego konta. I wyjaśniło
    się wówczas czemu nie można było się zweryfikować przez internet: otóż,
    system nie zauważał danych z aktualnego wniosku, tylko, UWAGA, z
    podanych danych sprzed kilku lat, kiedy brat ustanowił Matkę
    pełnomocnikiem (inny e-mail, wpisany numer komórki, itp.).

    Takiej BZDURY to ja już dawno nie widziałem!!!

    TLZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1