  • 41. Data: 2008-11-15 19:22:02
    Temat: Re: Czy jest taki bank??
    Od: l...@g...com

    On 15 Lis, 16:34, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Przeczytaj jeszcze raz. Nie tylko moją odpowiedź.
    > Obstawiam, że np. zasięg jest "przy oknach' albo "na tarasie", i
    > centralka z anteną na dachu będzie doskonale dzialać. Ale jej "prywatny"
    > telefon niekoniecznie.

    Nom, tylko, ze to moj sluzbowy telefon :)
    Przygladalam sie ktoregos dnia z zewnatrz elewacji, tam jest dosc duzo
    metalowych pokryc, elementow. Nie znam sie na technice, ale moze to
    przez to zasieg ginie?

    --
    *lolka*

  • 42. Data: 2008-11-15 21:44:12
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Kamil Jońca napisal(a):

> [...]
    > Obstawiam, że np. zasięg jest "przy oknach' albo "na tarasie", i
    > centralka z anteną na dachu będzie doskonale dzialać. Ale jej "prywatny"

    nie rozumiem. Co z centralki, skoro ludziom nie działają komórki?

    >:wq>
    vi? :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 43. Data: 2008-11-15 21:44:13
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    666 napisal(a):

    > Przykładowo taki Siemens skasuje liste połączeń wykonanych, odebranych i
    nieodebranych, dodatkowo sporo SMS-ów (bo część SMS-ów
    > zapisuje się w pamięci telefonu, a część na karcie SIM).

    kasacja listy połączeń to standard. Z smsami juz gorzej.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 44. Data: 2008-11-15 21:48:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Btw. nie mam ja cos szczescia do bankow. Najpierw moj obecny bank
    > doprowadzil mnie do pasji, dzieki ktorej sie definitywnie zegnamy.
    > Dzis akurat _wyjatkowo_ mialam wolna godzinke, zadowolona podjechalam
    > do mBanku osobiscie zalozyc konto, zeby bylo szybciej. I co? I po
    > calej procedurze, tuz przed wygenerowaniem umowy okazalo sie ze system
    > powaznie padl i nigdzie w DC dzis tego nie dokoncze :(((
    >
    > --
    > *lolka*

    Mogłaś od razu założyć konto w Multi...za jakiś czas mBank przestanie Ci
    wystarczać.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 45. Data: 2008-11-15 22:25:01
    Od: l...@g...com

    On 15 Lis, 22:48, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Mogłaś od razu założyć konto w Multi...za jakiś czas mBank przestanie Ci
    > wystarczać.

    ??

    --
    *lolka*

  • 46. Data: 2008-11-16 09:40:08
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    l...@g...com napisal(a):

    > Ostatnio to firma potrzebuje miec oszczednosci ;P
    > A powaznie - to nowy biurowiec, chyba nikt tego nie przewidzial
    > zawczasu.

    co tu przewidywać? brak gsm w centrum warszawy to porażka

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 47. Data: 2008-11-16 10:34:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Zbylut pisze:

    > co tu przewidywać? brak gsm w centrum warszawy to porażka

    Ale, jak widać, takie miejsca _są_ i wygląda na to, że częściej niż
    mogłoby się wydawać.
    KJ

  • 48. Data: 2008-11-16 17:33:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    Zbylut pisze:

    > a to ciekawe. Jaki to telefon?

    SE T610

    > nic tylko przyjmując partnerów biznesowych kazać im łapać zasięg przy
    > oknie :)

    Sami sobie winni, że wybrali Erę ;)

    > ok choć niewygodna

    Hę?
    Token Lukasa jest niewiele większy od klucza.

    --
    Pete