  • 21. Data: 2011-10-21 21:40:52
    Temat: Re: Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
    Od: luc <b...@g...net>

    On 21 Paź, 23:24, "Sinus " <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    > U mnie podobnie. Mam już Golda, wczoraj w Ofercie dla Ciebie wyskoczyła
    > propozycja Platinum z jakimś gigantycznym limitem. Zawnioskowałem o kartę z
    > 1/4 tego proponowanego limitu, odrzucone po 3h od złożenia wniosku. Co
    > śmieszne, oferta dalej "wisi".

    Jak wieść gminna niesie (forum mbanku) to kartę z OdC trzeba brać na
    takich warunkach, jak są prezentowane w systemie. Wtedy powinno
    przejść bez problemu, z automatu. Tak miałem w mbanku i multi.
    Ubezpieczeń żadnych dodatkowych nie brałem i wnioski nie zostały
    odrzucone.

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 22. Data: 2011-10-21 21:47:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-21 22:51, osa pisze:

    > Co ciekawe mbank zaproponował mi kartę z limitem 150k, a

    NTG => pl.biznes.banki.wale.konia.patrzac.na.to.jak.zareagu
    ja ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 23. Data: 2011-10-21 22:37:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 21:24:39 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

> [...]
    > 1/4 tego proponowanego limitu, odrzucone po 3h od złożenia wniosku. Co

    Ha, właśnie znalazłem maila z ich systemu:

    "Informujemy, iż Twój wniosek o kartę kredytową nie został rozpatrzony,
    gdyż posiadasz już kartę kredytową tego typu. Zachęcamy do złożenia wniosku
    o kartę kredytową innego typu lub inny produkt kredytowy mBanku."

    Geniusze ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 24. Data: 2011-10-22 07:03:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 21 Oct 2011 22:17:26 +0200, Borys Pogoreło wrote:

    > Raczej "poprawili" - mam u nich tę KK, a też dostałem propozycję
    > wyrobienia nowej karty. Oczywiście przetestowałem, odrzucone z automatu.

    A to ciekawe, bo ja swego czasu (niedawno) w ten sposób poprosiłem o 2
    różne karty w odstępie 6 miesięcy -- i obie dostałem.

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 25. Data: 2011-10-22 09:56:15
    Od: Simple Man <f...@v...pl>

    W dniu 2011-10-22 09:03, Olgierd pisze:
    > A to ciekawe, bo ja swego czasu (niedawno) w ten sposób poprosiłem o 2
    > różne karty w odstępie 6 miesięcy -- i obie dostałem.

    Ja również nie miałem problemu z otrzymaniem dwóch kart jednocześnie
    (Gold i Platyna). Jedna z limitem 40 tyś, druga 100 tyś. Obie karty z
    "propozycji dla ciebie" i obie głównie dzięki obrotom z bluecash.

  • 26. Data: 2011-10-22 10:08:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Simple Man" <f...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja również nie miałem problemu z otrzymaniem dwóch kart jednocześnie (Gold
    > i Platyna). Jedna z limitem 40 tyś, druga 100 tyś. Obie karty z
    > "propozycji dla ciebie" i obie głównie dzięki obrotom z bluecash.

    To w istocie bardzo ciekawe, ponieważ mBank limituje wysokość limitów na
    każdym typie produktu do 100k. Można mieć kart w sumie na 100k (dowolną
    ilość kart), kredyt/kredyty gotówkowy/e na 100k oraz limit w rachunku na
    100k (co jest szczególnie trudne, bo z niejasnych do końca dla mnie przyczyn
    tutaj bardzo trudny do przekroczenia jest limit 50k). Nie można mieć żadnego
    z typów produktów na więcej niż 100k bez przejścia specjalnej procedury,
    która nie ma nic wspólnego z Ofertą dla Ciebie.

  • 27. Data: 2011-10-22 10:31:46
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-10-22 12:08, MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > To w istocie bardzo ciekawe, ponieważ mBank limituje wysokość limitów na
    > każdym typie produktu do 100k. Można mieć kart w sumie na 100k (dowolną
    Po zsumowaniu OdC dla KK z aktualną sumą limitów na KK wychodzi mi
    dokładnie 200k, więc może już coś się zmieniło ;)

  • 28. Data: 2011-10-22 10:47:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "osa" <o...@n...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Po zsumowaniu OdC dla KK z aktualną sumą limitów na KK wychodzi mi
    > dokładnie 200k, więc może już coś się zmieniło ;)

    Niewykluczone. A próbowałeś wziąć tę ofertę? Bo samo to, że się wyświetla
    jeszcze nic nie oznacza.

  • 29. Data: 2011-10-22 12:20:19
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-10-22 12:47, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "osa" <o...@n...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Niewykluczone. A próbowałeś wziąć tę ofertę? Bo samo to, że się
    > wyświetla jeszcze nic nie oznacza.

    Jak już pisałem wcześniej kiedyś kliknąłem na tę reklamę (to NIE jest
    oferta) i oczywiście odrzucona przez analityka. Ostatnio jak znów się
    pojawiła karta na 150k to złożyłem wniosek o podwyższenie limitu na już
    posiadanej karcie o 1 zł (słownie: jeden złoty) i analityk stwierdził że
    nie mam zdolności do tak drastycznego podwyższenia limitu ;)

    Bank mając wszystkie moje dane nt. wpływów i obciążeń kredytowych (nie
    mam nic kredytowego poza mbankiem) kpi sobie okresowo wymyślając coraz
    to wyższe limity, na które to i tak nie ma zamiaru się zgodzić... o taki
    urok tego (prawie jak) banku.

  • 30. Data: 2011-10-22 13:04:27
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "osa" <o...@n...onet.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > posiadanej karcie o 1 zł (słownie: jeden złoty) i analityk stwierdził że
    > nie mam zdolności do tak drastycznego podwyższenia limitu ;)

    No to wygląda na to, że nic się nie zmieniło. Jak masz karty na łącznie
    100k, nie dostaniesz nawet złotówki więcej. Jak masz poniżej 100k możesz
    ofertą dobić do 100k i do ani złotówki więcej.

    Dodatkowo obecnie nie powinna ci się pojawiać oferta na kartę na 150k, tylko
    na 100k. Te 150k to pomyłka/fantazja/nadmierny rozpęd, czy realny przypadek?