  • 31. Data: 2009-04-02 12:42:35
    Temat: Re: DB poszedł po bandzie!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A jak przyjdize przelew o wartości poniżej 10zł to jesteś na minusie :D ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    niewątpliwie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 32. Data: 2009-04-02 12:43:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Będzie musiał zacząć...
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    i kto go do tego zmusi?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 33. Data: 2009-04-02 12:45:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:gr1u5f$g3q$2@opal.icpnet.pl

    > DB nie prowadzi obsługi gotówkowej w CHF...;-(

    Ale ustawowo ma zostać to zmienione - jeżeli mnie wiedza na okłamuje to coś
    w okolicach lipca bieżącego roku.

  • 34. Data: 2009-04-02 12:48:22
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    RobertS wrote:

> [...]
    UBS 5 CHF

  • 35. Data: 2009-04-02 13:01:07
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Ale ustawowo ma zostać to zmienione - jeżeli mnie wiedza na okłamuje
    > to coś w okolicach lipca bieżącego roku.
    Z tym lipcem nawet się zgodzę, ale nie z resztą.
    Jeśli klient zdecyduje się nieodwołalnie zmienić umowę, to DB nawet będzie
    musiał przyjmować CHF do ostatniej raty, ale kto go zmusi by i gotówkę?
    Rekomendacja KNF takiego wymogu nie stawia. CHF będą musiały trafić na
    rachunek powiązany z KH, ale to może być także przelew.

  • 36. Data: 2009-04-02 14:22:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "K.K." <z...@h...oraz.pl> writes:

    > - "Nie możemy tego robić, tak samo jak nie możemy kwestionować
    > wysokości marży sklepowej" - stwierdziła prezes Małgorzata
    > Krasnodębska-Tomkiel.

    I slusznie. Wystarczy by mozna bylo splacac raty w ich walucie, i bez
    dodatkowych oplat pobieranych przez wierzyciela (w przypadku wplaty
    w siedzibie/oddziale albo innym "miejscu prowadzenia dzialalnosci", albo
    np. przy zaplacie przelewem).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 37. Data: 2009-04-02 14:26:07
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    RobertS wrote:

    > i kto go do tego zmusi?

    KNF

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 38. Data: 2009-04-02 14:29:46
    Od: oliveira <_...@g...pl_>

    RobertS pisze:

    > i kto go do tego zmusi?

    Od lipca KNF.

    --

    marcin

    Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.

  • 39. Data: 2009-04-02 14:42:48
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gr2b5u$q11$1@news.interia.pl...
    > "RobertS" news:gr1u5f$g3q$2@opal.icpnet.pl

    > Ale ustawowo ma zostać to zmienione - jeżeli mnie wiedza na okłamuje to
    > coś
    > w okolicach lipca bieżącego roku.

    nie ustawowo, to tylko rekomendacja KNF, która nie ma żadnej mocy prawnej.
    Jak bank powie "nie" to KNF nic mu nie zrobi.

    t.

  • 40. Data: 2009-04-02 14:45:02
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > jak juz bedzie możliwość spłaty w walucie -> kup w kantorze.
    a kantory to mają nieograniczony dostęp do gotówki.
    gotówka CHF nie jest w Polsce zbyt popularna.
    Więc jak ludzie zaczną kupować franki w kantorach
    to skąd te wezmą gotówkę? Kupią w bankach
    po takim spreadzie jaki ma bank.

    t.