  • 11. Data: 2011-10-04 11:56:38
    Temat: Re: DB rozdaje modemy.
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-10-04 13:47, neoniusz pisze:

    > A niby konkretnie za co placic? He?

    Onemu pewno chodzi, że za korzystanie z modemu GSM trzeba płacić
    operatorowi GSM. Ale to nieprawda. Można go z palca sprzedać w
    byle-kiosku GSM, czy na Alle...wo.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 12. Data: 2011-10-04 12:09:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > A niby konkretnie za co placic? He?

    Oferują dożywotnie i skuteczne korzystanie z modemu czy tylko posiadanie
    modemu a ew. korzystanie z w/w w ramach sprzedaży wiązanej?
    Dinksa 1GB z litosci pominę milczeniem.

    --
    marfi

  • 13. Data: 2011-10-04 12:23:03
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Tue, 04 Oct 2011 13:44:21 +0200, Pendrive <P...@d...pl> wrote:

    ny_dbNET.pdf

    > a majac juz tam rora, mozna otworzyc drugiego w tej promocji ?

    Regulamin z drugiego linku zawiera odpowiedź na to pytanie.

  • 14. Data: 2011-10-04 12:27:57
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Oferują dożywotnie i skuteczne korzystanie z modemu czy tylko posiadanie
    > modemu a ew. korzystanie z w/w w ramach sprzedaży wiązanej?

    Ponadto z ciekawości postanowiłem sobie założyc to "wspaniałe" konto i ...
    w kółko mnie wrzuca na stronę startową zmuszjącą do wpisania danych
    osobowych i numeru telefonu? Jakis przekręt wietrzę.

    --
    marfi

  • 15. Data: 2011-10-04 14:37:02
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 14:09:46 +0200, marfi napisał(a):

    > Dinksa 1GB z litosci pominę milczeniem.

    Co to według ciebie "dinks 1 GB"?

    AK

  • 16. Data: 2011-10-04 15:13:54
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Tylko plecaki były gwarantowane. Żeby dostać ipoda trzeba było zabawić sie
    >w jakiś "wyscig szczurów".

    Nie tylko, zestaw głośnomówiący też.

  • 17. Data: 2011-10-04 15:25:17
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Co to według ciebie "dinks 1 GB"?

    W skrócie "gówienko" :)
    Popatrz sobie na ofertę za 19 zł tu:
    http://www.play.pl/pl/oferta/internet/internet-na-ka
    rte/opcje/index.html

    --
    marfi

  • 18. Data: 2011-10-04 15:32:33
    Od: walker <e...@g...without.pl>

    On 10/04/2011 08:24 AM, wiatrak wrote:
    > Tym razem za załozenie konta dają modem.
    >
    > http://www.dbnet24.pl/promocje/urodzinowa/
    >
    > http://dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Promocji_II_Urodzi
    ny_dbNET.pdf

    > wiatrak

    to jest loteria

  • 19. Data: 2011-10-04 15:45:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-04 12:01, Q wysłał(a) wiadomość:

    > Niby tak (i nawet ten modem dziala z bezplatna Aero2 :)

    Na słuchawkę bezprzewodową SAMSUNG się spóźniłem, ale dla tego modemu to
    chyba założę konto :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 20. Data: 2011-10-04 16:18:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.10.2011 17:25, marfi pisze:

    > W skrócie "gówienko" :)
    > Popatrz sobie na ofertę za 19 zł tu:
    > http://www.play.pl/pl/oferta/internet/internet-na-ka
    rte/opcje/index.html

    Oho, witamy na grupie statystycznego polaka. Dostaje za darmo rzecz
    warta 140zl (allegro) i narzeka.