  • 21. Data: 2009-09-10 17:41:33
    Temat: Re: DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisał w wiadomości >
    > jesli jest inaczej to przeprosze tez na tym forum.
    > a za prognoze dra drozapolu "... 44 -> sky" juz przepraszales? bo mi chyba
    > jakos umklo...

    :D

  • 22. Data: 2009-09-10 17:43:23
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    > za takie a nie inne notowania i osmieszanie naszej gieldy odpowieda pan
    > Sobolewski, pewnie nie tylko....
    > Jak mozna dopuszczac do emisji 22 790 000 akcji po 3 zl tylko dla glownego
    > wlasciciela tylko po to by tych co maja np 0,02% akcji-notowanych obecnie
    > po
    > 30 zl calkowicie zmarginalizowac?

    Czy cos jest w ww. postepowaniu nie zgodne z KSH?
    Prosze o konkreny przyklad z odwolaniem do Kodeksu.

    --
    Łączę pozdrowienia,
    Robert Krassowski,

    http://www.alkortrade.biz

  • 23. Data: 2009-09-10 17:54:27
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    >  Handel "na okrągło" przecież nie zapobiegnie takim różnicom...
    >  Jeżeli wyznaczysz arbitralnie godzinę zamknięcia/otwarcia np. na 24:00 to
    > i tam zamknięcie i otwarcie może się wykonać po róznej cenie.
    >
    > BTW: Polecam przestudiowanie np.
    > http://www.gpw.pl/zrodla/ogieldzie/regulacje/szog_gp
    w.pdf

    > --
    > marfi
    Ja nie mam zamiaru zmieniać ani rozstrzygać o słuszności zasad działania giełdy.
    Problem dotyczy powagi tej instytucji. Wygląda na to, że ona już z założenia
    musi być śmieszna. Znalazło by się mnóstwo przykładów. Krovka podał jeden ja
    następne. To, że one muszą być jakie są nie zmienia faktu, że są absurdalne. Tak
    jak absurdalne wydaje się być działanie na giełdzie drobnicy. Pomimo, że ciągle
    traci to i tak bez przerwy się pcha. Kiedyś uważałem to za tragiczne, ale coraz
    częściej zaczynam się z tego śmiać.

  • 24. Data: 2009-09-10 18:27:50
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    k...@o...pl wrote:

> [...]
    > ciągle traci to i tak bez przerwy się pcha. Kiedyś uważałem to za
    > tragiczne, ale coraz częściej zaczynam się z tego śmiać.

    Uwielbiam tracić na giełdzie. Dlaczego to jest złe? Kto decyduje co jest
    dobre dla mnie, a co jest złe i dlaczego właśnie on? Jak tak stracę z 2000
    PLN to czuje się bosko.

  • 25. Data: 2009-09-10 18:38:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > ciągle
    > traci to i tak bez przerwy się pcha. Kiedyś uważałem to za tragiczne, ale

    Przecież nie ma obowiązku kupować akcji, grać w totolotka czy na
    jednorękich bandytach - wszyscy wiedzą, że te "instrumenty" przynoszą zysk
    głównie właścicielowi i PAŃSTWU ale dobrowolnie zgadzają się płacić
    dodatkowe podatki - może im to sprawia swego rodzaju "przyjemność" -
    dlaczego więc chcesz ich tego pozbawiać :)

    --
    marfi

  • 26. Data: 2009-09-10 18:46:52
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    > Nie widzę powodu aby nie
    > rozpoczynać od kwot zamknięcia i niech się dzieje co ma dziać.

    Nadal Cię nie rozumiem. Kto ma kupować/sprzedawać po cenie z wczorajszego
    zamknięcia? Ty i ja? Taki przymus ma niby być czy jak? Bo ja chcę kupić np.
    taniej a ktoś mi chce sprzedać taniej. To co? Nie możemy? Zabronić nam?

    Zyga

  • 27. Data: 2009-09-10 19:47:28
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > taniej a ktoś mi chce sprzedać taniej. To co? Nie możemy? Zabronić nam?

    No dobra, nie chciałem tego pisać, bo oczywiście nie mam na to dowodów. Sprawa
    jest dość oczywista tylko, że pozostaje w sferze domysłów. Tu nie chodzi o nas
    dwóch lecz o teoretyczne miliony akcji i tysiące uczestników. Jeżeli w tej
    zabawie uczestniczy miliony akcji to jak jest możliwe, że niemal codziennie
    wig20 otwiera się z luką. Jak to możliwe, że niemrawe akcje cykane po jednej
    sztuce nagle zmieniają wartość o kilka procent i nadal są cykane po jednej
    sztuce. To nie jest kwestia nakazu a kwestia logiki. Przy niby milionowej
    płynności z tysiącami uczestników luki powinny zdarzać się niezmiernie rzadko w
    wyjątkowych sytuacjach. Jeżeli zdarzają się codziennie, a kurs zachowuje się tak
    jak choćby dzisiaj, to dla mnie jest to śmieszne. Z mojego punktu widzenia
    wygląda to wszystko na ruch pozorowany, czyli zwykły szwindel obracający machiną
    i liczenie na przyciągnięcie frajera.

  • 28. Data: 2009-09-10 19:51:23
    Od: k...@o...pl

    > Uwielbiam tracić na giełdzie. Dlaczego to jest złe? Kto decyduje co jest
    > dobre dla mnie, a co jest złe i dlaczego właśnie on? Jak tak stracę z 2000
    > PLN to czuje się bosko.
    Zauważyłem, że wkładasz mi słowa, których nie piszę. Jeżeli coś jest śmieszne to
    nie znaczy, że jest złe. Radzę poczytać od początku tylko ze zrozumieniem.

  • 29. Data: 2009-09-10 20:03:02
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > dodatkowe podatki - może im to sprawia swego rodzaju "przyjemność" -
    > dlaczego więc chcesz ich tego pozbawiać :)

    I znowu to samo. Wątek pociągnąłem wyrażając opinię, że nie da się ośmieszyć
    bardziej już dość śmiesznej instytucji. Gdyby było jak prawisz to sam siebie
    bym pozbawiał dobrej rozrywki. Nie bez powodu czytuję choćby tą grupę. Szkoda,
    że dopiero teraz zauważam jakie to wszystko jest zabawne.

  • 30. Data: 2009-09-10 20:14:11
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    k...@o...pl wrote:

    > Zauważyłem, że wkładasz mi słowa, których nie piszę. Jeżeli coś jest
    > śmieszne to nie znaczy, że jest złe. Radzę poczytać od początku tylko ze
    > zrozumieniem.

    Tak rzeczywiście. Twoją wypowiedź odebrałem jako narzekanie na taką
    sytuację. Wydawało mi się, że luki powodują u Ciebie złe emocje. Złość i
    zdenerwowanie. Jeżeli Cię to śmieszy to świetnie. Bawmy się razem. Co do
    samej manipulacji giełdą to tego rodzaju podejrzenia pojawiają się tu
    ciągle. Zasymuluj sobie taką manipulację. Znajdź spółkę gdzie płynność
    dzienna będzie mniejsza niż Twoja gotówka i zarób. Zachowaj się jak gruby
    Żyd z GS. Pokaż sztukę. Zrób lukę hossy na otwarcie, a jak Ci się spodoba to
    może bessy i zarób na tym. Nie gadaj tylko pokaż, że można.