  • 21. Data: 2011-11-21 12:20:24
    Temat: Re: Dlaczego Sarko tak bardzo chce dodrukować ....
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 10:14:54 +0000 (UTC), george napisał(a):

    > cene
    > autach i
    > gdyby

    > pod

    > :), rozbawiłeś mnie, ale brnijmy dalej.
    >
    > Skąd przekonanie że sygnał cenowy niesie informacje o jakości produktu ?
    > (tylko mi nie mów że rynek jest "efektywny").

    > A co powiesz na sytację sprzedającego z "nóżem na gardle" ?
    > Z ceny uzyskanej w ten sposób tez wnioskujesz w ten sam sposób ?
    >
    > george
    >
    > P.S. A co z tym inwestowaniem to tu, to tam (geografia, jurysdykcje,
    > counterparty risk etc).

    Nie zrozumiełeś idei zagadki. Ty wiesz ze ktos cie moze oszukac. Wiec dasz
    tylko połowę ceny (wartości oczekiwana samochodu). To prowadzi do
    paradoksu, bo jeśli zaoferujesz 5tys gościowi który wie że ma dobre auto to
    cie wyśmieje. Jesli zaoferujesz 5tys gościowi sprzedającemu złoma z
    radością zgodzi się na twoją propozycję ale ty już będziesz wiedział ze
    wciska ci złoma i go nie kupisz.
    Wniosek: nie ma żadnej sprzedaży, żadnego obrotu.

  • 22. Data: 2011-11-21 12:22:42
    Od: root <r...@v...pl>

> [...]
    >
    > george
    >
    > P.S. A co z tym inwestowaniem to tu, to tam (geografia, jurysdykcje,
    Nie ma w tym żadnej filozofii tylko zabawa. Po prostu to skojarzyło mi się
    ze spadająca złotówką. Spada "bez powodu" mimo naplywu Euro?

  • 23. Data: 2011-11-21 12:27:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > wciska ci złoma i go nie kupisz.
    > Wniosek: nie ma żadnej sprzedaży, żadnego obrotu.

    Dlaczego zakładasz, że przynajmniej jedna strona transakcji jest idiotą?

    --
    marfi

  • 24. Data: 2011-11-21 12:44:51
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 13:27:14 +0100, marfi napisał(a):

    > Dlaczego zakładasz, że przynajmniej jedna strona transakcji jest idiotą?

    A który jest? Bo nie kapuję?

  • 25. Data: 2011-11-21 23:46:24
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

> [...]
    /podaz_bilansowa.xls

    cia-polskich-afer
    ak-w-odpowiedzi-anatolowi
    pca-1991

> [...]
    > Gotówka (prawdziwy pieniądz w monetach i banknotach jest w kol2. (Pieniądz
    > gotówkowy w obiegu (z kasami banków).
    > wynosi 109 mld a w bankach jest tylko 10 mld w gotówce.
    > a DEPOZYTY - 345 mld !!!!!!!!
    > Widzisz to?
    > Jak to jest możliwe że WSZYSTKIE banki i ludzie mają w tej samej chwili
    > wszystkich pieniędzy 109 mld a w bankach jest 345 mld depozytów ?????????
    > To wychodzi 3 razy więcej.
    > To właśnie ponad trzykrotna kreacja pieniądza !!!! To właśnie to w co kol.
    > Totus nie wierzy i o co toczę z nim boje od conajmniej roku.

    to są pieniądze pożyczone, a nie kreacja
    dajesz do banku - pożyczasz komuś, proste

  • 26. Data: 2011-11-22 00:15:27
    Od: root <s...@k...com>

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 00:46:24 +0100, skippy napisał(a):

> [...]
    >>> http://jerzyprzystawa.salon24.pl/8156,wokol-falzmann

    > to są pieniądze pożyczone, a nie kreacja
    > dajesz do banku - pożyczasz komuś, proste

    zarabiam 1zł, robie zakupów za 3 a jak zagladam to portfela to ciagle tam
    jest złotowka wg mnie to sie nazywa mechanika kwantowa ;) wymyslili to nasi
    pamietajacy czasy PRL. Mlodzi tego nie rozumieja ;)

  • 27. Data: 2011-11-22 06:43:03
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "root" <s...@k...com> napisał w wiadomości

    > Z tego co widze to 38zl w depozycie a 0 w obiegu, ale pewnie Ty masz inna
    > odpowiedz.

    jak może być 38 w depozycie, skoro 18 udzielono panu X?
    38 to są oszczędności panów A i B, ale nie depozyt w banku

    Ty w ogóle obracasz sie w jakiejś sferze pomyłki

  • 28. Data: 2011-11-22 07:24:02
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

> [...]
    > nasi
    > pamietajacy czasy PRL. Mlodzi tego nie rozumieja ;)

    nie, po prostu wydałeś 3zł czyjegoś depa za pośrednictwem banku
    bank ryzykuje, ze jak zbankrutujesz to bedzie miał pasztet
    nic sie nie wykreowało w ten sposób

  • 29. Data: 2011-11-22 07:24:45
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <s...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > 38 to są oszczędności panów A i B, ale nie depozyt w banku
    >
    > Ty w ogóle obracasz sie w jakiejś sferze pomyłki

    Niestety skippy, to są oszczędności panów A i B ktore leża w banku jako
    depozyty...
    Zwykła kreacja pieniądza.

    george

  • 30. Data: 2011-11-22 07:29:35
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 08:24:02 +0100, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "root" <s...@k...com> napisał w wiadomości

    > nie, po prostu wydałeś 3zł czyjegoś depa za pośrednictwem banku
    > bank ryzykuje, ze jak zbankrutujesz to bedzie miał pasztet
    > nic sie nie wykreowało w ten sposób
    Ponieważ obracam się w sferze pomyłki, nie sadzisz przyjacielu, że mam coś
    madrego do powiedzenia. Nie mówmy o tym proszę ;)