eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDlaczego przeniesiono radiolatarnię w punkt depresji (dno jaru)Dlaczego przeniesiono radiolatarnię w punkt depresji (dno jaru)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postn
    ews.google.com!h9g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Charlie delta <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Dlaczego przeniesiono radiolatarnię w punkt depresji (dno jaru)
    Date: Wed, 28 Apr 2010 11:35:19 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 32
    Message-ID: <6...@h...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.8.196.159
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1272479719 31791 127.0.0.1 (28 Apr 2010 18:35:19 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Apr 2010 18:35:19 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: h9g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=83.8.196.159;
    posting-account=4CiR8AoAAADYK-qEq6mngBk67MIsUdgu
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0;
    GTB6.4; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729;
    OfficeLiveConnector.1.4; OfficeLivePatch.0.0; .NET CLR
    3.0.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:491762
    [ ukryj nagłówki ]

    http://zapodaj.net/8d0de2361f5e.jpg.html

    czytaj tekst i porównaj ze szkicem (wyżej):

    jesteś świadomym graczem bądź świadomym Polakiem

    Pierwotnie radiolatarnia znajdowała się w punkcie 1, na wysokości 241
    m.n.p.m. i prawidłowy tor lotu, który wyznaczała to jest ta zielona
    linia, po przeniesieniu jej do punktu 2 na wysokość 202 m.n.p.m.
    zaczęła wyznaczać zupełnie nowy tor lotu o przesunięciu fazowym równym
    600 m w poziomie i 39 m w pionie, co spowodowało wyznaczenie
    kolizyjnego toru oznaczonego linią czerwoną!!! i po tym właśnie torze
    podchodził do lądowania nasz samolot (to jest oficjalna informacja
    strony rosyjskiej). Proszę zwrócić uwagę na fakt, że wysokość "H" na
    której znajdowałby się samolot podchodzący do lądowania po torze
    zielonym przy ustawieniu radiolatarni w punkcie 1 nad tą właśnie
    radiolatarnią jest dokładnie taka sama jak wysokość "h" na której
    znajdował się samolot TU154M podchodząc do lądowania po torze
    czerwonym, czyli tak właśnie jak podchodził, w momencie przelotu nad
    radiolatarnią, która została umieszczona w punkcie 2!!! A właśnie ze
    wskazań radiolatarni pobiera informację wysokościomierz radiowy,
    którego standardowo używa się dziś, wszędzie podczas lądowania w
    trudnych warunkach na lotniskach wyposażonych w system NDB!!! Szanowni
    państwo, tor zielony jest to tor prowadzący na pas startowy, natomiast
    tor czerwony...

    a nad nimi iljuszyn - 76

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1