  • 11. Data: 2012-07-06 12:56:31
    Temat: Re: Dobre orzechy juz są....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "az.anonim" jt6eit$5jb$...@i...gazeta.pl

    > Fajnie byloby gdyby innie milleniowicze mogli podać dla
    > jakich innych dużych sieci dostali, lub nie dostali zwrotu.

    real, Auchan

    Nie wiem jednak, po co komu Auchan, skoro tam nie ma keszbeku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-07-06 12:56:40
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    > Fajny sezon -- Rajfi też dał stówkę. :) Ostatnią. :)

    U mnie dalej pusto...

    --
    radar

  • 13. Data: 2012-07-06 13:09:57
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Dodam jeszcze, że miesiąc temu znalazłem i uaktywniłem zapomnianą
    Mille Maestro PP do konta internetowego. Tu MB tylko 1%, ale Mille
    zwraca bez różnicy gdzie dokonało się zakupu. OD CB również

  • 14. Data: 2012-07-06 13:11:40
    Od: "az.anonim" <a...@g...pl>

    OK, to ponizej mała kompilacja dotycząca cashbacku w millennium.

    Dają:

    auchan, kaufland, real, tesco, carrefour, lidl, piotr&pawel, bomi, alma,
    leclerc, marcpol, polomarket

    czyli generalnie wielkopowierzchniowe spozywczaki z przyległościami. Do tego
    stacje paliw (w tym samoobslugowe). Na pewno daje Neste - sprawdzone. To juz
    nawet wynika z kategoryzacji kodów MCC, o których więcej tutaj:
    http://kodymcc.pl/

    Nie dają:

    ikea, obi, praktiker, leroy

  • 15. Data: 2012-07-06 13:16:20
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 6 Lip, 13:11, "az.anonim" <a...@g...pl> napisał:
> [...]
    > stacje paliw (w tym samoobslugowe). Na pewno daje Neste - sprawdzone. To juz

    Z tej listy wyłączam carrefour i leclerc - przynajmniej w Wwie

  • 16. Data: 2012-07-06 15:22:58
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 6 Lip, 12:56, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "az.anonim" jt6eit$5...@i...gazeta.pl

    > real, Auchan
    >
    > Nie wiem jednak, po co komu Auchan, skoro tam nie ma keszbeku.

    Ekstra tekst :)
    Ale powazniej: w naszym Auchanie jest duuuuzo taniej, niz w Realu.
    Ja Reala uzywam jedynie do mleka zambrowskiego, chusteczek TIP i
    keszbeku.
    No i jak rzuca kupon 12% to mozna cos kupic z gazetki.
    Natomiast inne zakupy bardziej oplaca sie robic w Auchanie.

    --
    pozdr.
    ls

  • 17. Data: 2012-07-06 15:24:00
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 6 Lip, 12:02, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > Mille dało orzechy na Dobre. :)
    > Żywnościowych jeszcze nie widzę. :)
    > Merytorycznie też pusto.

    Dobre, Baska i Synek sie juz sprawily.
    Choc Synek nie calkiem: zgubil jedna transakcje :(

    --
    pozdr.
    ls

  • 18. Data: 2012-07-06 15:32:17
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-06 12:27, az.anonim pisze:

    > * Millennium: cashback objął transakcje za: Neste (paliwo), real, tesco,
    > carrefour, osiedlowy spozywczak. Nie objął m.in: ikea.

    Dowiedz się (proszę) u jakiego acquiera ten osiedlowy spożywczak wisi
    (sprawdzisz na slipie, jeśli zachowałeś), bo to może mieć znaczenie i
    pomóc w dalszym wyłapywaniu okazji.

    > Fajnie byloby gdyby innie milleniowicze mogli podać dla jakich innych dużych
    > sieci dostali, lub nie dostali zwrotu.

    No cóż... jeżdżę rowerem na Orlen, kupuję jedno zimne piwo, wypłacam
    200zł, piwo wypijam po drodze...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 19. Data: 2012-07-06 15:33:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    SQLwiel napisał(a) :

    > No cóż... jeżdżę rowerem na Orlen, kupuję jedno zimne piwo, wypłacam
    > 200zł, piwo wypijam po drodze...

    ... prowadząc rower ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 20. Data: 2012-07-06 15:33:57
    Od: luc <b...@g...net>

    On 6 Lip, 15:32, SQLwiel <_...@g...com> wrote:

    > Dowiedz si (prosz ) u jakiego acquiera ten osiedlowy spo ywczak wisi
    > (sprawdzisz na slipie, je li zachowa e ), bo to mo e mie znaczenie i
    > pom c w dalszym wy apywaniu okazji.

    > No c ... je d rowerem na Orlen, kupuj jedno zimne piwo, wyp acam
    > 200z , piwo wypijam po drodze...

    Bezalkoholowe oczywiście?

    pzdrwm
    luc