  • 31. Data: 2012-07-06 19:15:58
    Temat: Re: Dobre orzechy juz są....
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    > Baśka to telewizyjna wiewiórka rzucająca orzechami. :)
    > Jedna rzuca, inna mówi 'o żesz q...'. :)

    A skąd wiadomo, ze ta wiewiórka, to Baśka?
    Nie oglądam reklam. Mam dobry filtr, nawet jak nie wy(prze)łączę
    telewizora, to mam "zero percepcji". Do dzisiaj nie wiem jaka jest
    melodia tego "euro spoko", czy jak-mu-tam.
    Swoją drogą, mam sporą frajdę, jak lecą reklamy, a ja zamiast
    przeskakiwać (na inne kanały, gdzie zazwyczaj w tym samym czasie też są
    reklamy), to tylko wyciszam i patrzę z politowaniem na tych Kameli, czy
    inne Rogalskie, jak się wysilają aby do mnie dotrzeć, a mnie to loto
    koło... (Abonamentu oczywiście nie płacę ;) )

    a "o żesz" w kontekście orzeszków, to powinno być jednak "orzesz" :)
    Orzesz, orzesz, k...wa i co ?
    Co żeś wyorał?
    Tum-oroł?

    Wybaczcie. Piątek wieczór, jakieś promille mi się po łebie plączą i
    pisać z sensem nie dają...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 32. Data: 2012-07-06 19:42:19
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    a...@g...pl wrote:

    > Można wiedzieć, gdzie jest "nasz"? W moim, tj. w DC, jest faktycznie dużo
    > taniej, ale on daaaleko... :( Dlatego kupuję w Carrefourze, bo tam można
    > dostać + 10% (używając karty Carrefour). A z ciężkimi zakupami chyba
    > przerzucę się na e-Tesco, za dostawę podobno biorą ostatnio < 1zł.

    Sorki - w Krakowie
    Musze rozpoznac te karte Kerfura

    --
    pozdr.
    ls

  • 33. Data: 2012-07-06 19:47:13
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    SQLwiel wrote:

    > A skąd wiadomo, ze ta wiewiórka, to Baśka?

    Bierze sie to stad, ze podchodzac do wiewiorki z orzechem, powinienes wolac:
    "Basia, Basia!" (tak jak do krolikow wola sie "Truś, truś!").
    Przyjelo sie wiec, ze na wiewiorke mowi sie Basia lub Baska.

    > Nie oglądam reklam. Mam dobry filtr, nawet jak nie wy(prze)łączę
    > telewizora, to mam "zero percepcji". Do dzisiaj nie wiem jaka jest melodia
    > tego "euro spoko", czy jak-mu-tam.

    Tez nie ogladam reklam, a wiewiorki sprzedal mi niejaki Eneuel, za co mu
    chwala, bo juz pierwsze 42zl wpadlo :)

    --
    pozdr.
    ls

  • 34. Data: 2012-07-06 22:04:30
    Od: " " <a...@g...pl>

    ls <n...@n...pl> napisał(a):

    > Musze rozpoznac te karte Kerfura

    http://www.carrefour.pl/page/pl/tanie-promocje/uslug
    i/karta-carrefour-visa/przewodnik-po-karcie-carrefou
    r/

    Trzeba samemu rozeznać, czy się opłaca, bo opłaty spore (2 zł/mies. + opłata
    roczna 40 zł). Ale jeśli robi się zakupy żywnościowe(prawie) wyłącznie tam, to
    się opłaca - ja jestem do przodu ok. 30 zł miesięcznie. Trzeba być przy tym
    zdyscyplinowanym (zakupy z kartki) i mieć dobrą pamięć: trzeba umieć sprawnie
    liczyć w pamięci, bo najbardziej opłacalne zakupy to takie za ponad 100 zł,
    przy czym im mniej przekracza się kwotę 100 zł, tym lepiej. ;-) Ale przeciez
    sprawne liczenie w pamięci do dobry trening do darta ;-)

  • 35. Data: 2012-07-07 01:53:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SQLwiel" jt76gd$cpv$...@i...gazeta.pl

    > A skąd wiadomo, ze ta wiewiórka, to Baśka?

    Z telewizji -- wiewiórki zwracają się do siebie po imieniu, nie per pani. :)

    > Nie oglądam reklam. Mam dobry filtr, nawet jak nie wy(prze)łączę

    Chyba zły, skoro pozbawia Cię orzechów. :)

> [...]
    Rogalskie, jak się wysilają aby do mnie dotrzeć, a
    > mnie to loto koło... (Abonamentu oczywiście nie płacę ;) )

    Będziesz smażył się w piekle! Ja niby tez nie płacę, ale
    mam dyspensę od samego najwyższego zwierzchnika mojego
    Jednoosobowego Kościoła Katolickiego, więc żyje bez grzechu.

    > a "o żesz" w kontekście orzeszków, to powinno być jednak "orzesz" :)

    Żądasz od wiewiórek ortograficznej wymowy? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2012-07-07 02:48:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" jt78io$kv8$...@n...icpnet.pl

    > Tez nie ogladam reklam, a wiewiorki sprzedal mi niejaki Eneuel, za co mu chwala, bo
    juz pierwsze 42zl wpadlo :)

    Niejedna osoba z tej grupy zjada orzeszki od roku. lub nawet dłużej. :)

    -=-

    Dziś jest rocznica założenia mojej karty kredytowej w Citi. :)
    07 lipca 2007 roku. :) Same siódemki -- nie kradnij... ;) Od
    tamtej pory minęło 5 lat. Sporo czasu -- zmarnowanego. :) Wtedy
    właśnie (pięć lat temu) otrzymałem nowy dowód osobisty i nowe
    prawo jazdy, rozstałem się z ING i zadłużeniem, pierwszy raz
    po latach odwiedziłem Augustów...

    Obok karty w Citi wówczas otworzyłem rachunki w Polbanku -- rachunki
    Polbankowe zamknąłem parę miesięcy temu, zaś w Citi mam obok swojej
    karty, dodatkową kartę do karty matki oraz ROR i oszczędne, a matka
    ma tam swoją kartę i dodatkową do mojej.

    Z Lukas banku, w którym też wówczas założyłem konto, a później
    także kartę kredytową, została Agrykultura. Wszelkie rachunki
    w Lukas pozamykałem dawno.

    W ciągu tych 5 lat Białystok z metropolii in spe zamienił się
    w miasto zaściankowe. Lotnisko przenoszone z miejsca na lepsze
    miejsce być może powstanie -- w XXII wieku. ;) Sklepy zanikają
    na rzecz rzeczywistości Carrefourowo-realnej, co mnie niezmiernie
    cieszy, bo dzięki temu mam coraz więcej pieniędzy.

    -=-

    Chyba jednak kupię odwilżacze. :)

    -=-

    Wracając do BGŻ -- chyba założyłem tam konto ze 4 lata temu, ale
    bank wypowiedział mi umowę, gdy zaniknął na koncie wszelki ruch,
    a zaniknął, albowiem przelewy szły stamtąd niezmiernie powoli,
    co mnie raczej smuciło. Teraz oczywiście ów bank podoba się. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'