  • 21. Data: 2010-06-28 13:04:27
    Temat: Re: Dość politykowania, wracamy do tematyki giełdowej.
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    stary <k...@w...pl> napisał(a):

    > ... a gra intra jest
    > bardzo trudna bo to futures.
    >

    > pozdrawiam stary

    W książce "Inwestor jednosesyjny" Jake Bernstein przedstawił trochę
    ciekawych pomysłów w tym temacie. Choć na WGPW wiele z nich po prostu
    nie działa, ale kilka jest godnych uwagi. Warto przeczytać i sprawdzić ...

    pozdr.
    sys29

  • 22. Data: 2010-06-28 13:53:34
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Jeśli Ci chodzi o to, żeby razem z prognozą podawać dokładną strategię to
    > rozumiem takie oczekiwanie ale ze swojej strony nie widzę potrzeby.
    > Zresztą to by było chyba waniejące doradztwem inwestycyjnym.
    >
    > Wykryłem pewne niewątpliwe dla mnie zależności, badam je, szukam
    > potwierdzeń i odzewu innych ludzi w tym zakresie - czego nie osiągnę
    > zachowując kompletnie wszystko tylko dla siebie.
    > Z drugiej strony nie widzę nic przemawiającego za tym, żebym pisał
    > kompletnie wszystko na jakiś temat.

    Zupełnie mnie nie zrozumiałeś. Handlować w/g prognoz, a handlować w/g i je
    upubliczniać to dwie różne sprawy. Nic nie oczekuje od Ciebie. Chcę się
    dopytać czy można zarobić na handlu w/g prognoz. Tzn czy robisz tak: w/g
    najlepszej swojej wiedzy opracowujesz prognozę i zajmujesz pozycję w/g tej
    prognozy bez linii obrony? W/g mnie stosowanie w takim wypadku SL bądź rev
    to to nie jest handel na podstawie prognozy tylko wyznaczanie większego
    prawdopodobieństwa ruchu.

  • 23. Data: 2010-06-28 13:59:11
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    stary wrote:

    > Poczytaj co odpisałem ,nie pisze nic o liniach trendu itd.Pisze o tym że
    > poziomy wyznaczone sobie bo tu zamykam a tu otwieram przeciwstawna pozycje
    > często robia to ze czeszą z kasy.
    > Troche juz gram na fut z powodzeniem.Grac trza z trendem) a gra intra jest
    > bardzo trudna bo to futures.
    > Nie jestem tu od podawania moich pozycji tak samo jaki ty.Bo niby po co?
    >
    > pozdrawiam stary

    No i zacząłeś rozmawiać sam ze sobą. Wymyśliłeś, że handluję intra oraz
    rozciągnąłeś słowo często na na częściej. Można pomylić się 10x na 10 pkt, a
    raz nie pomylić się na 1000 pkt i jakoś sobie radzić. Czyli wymyśliłeś sobie
    co robię, a co powinienem i dyskutujesz z tym. Mnie to wygląda jak gadanie
    do lustra.

  • 24. Data: 2010-06-28 14:03:49
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus"

    > ...Tzn czy robisz tak: w/g
    > najlepszej swojej wiedzy opracowujesz prognozę i zajmujesz pozycję w/g tej
    > prognozy bez linii obrony?

    No nie, od dawna nie.
    Nie mam 100% pewności co do realizacji założeń, więc to by było bez sensu.

    > W/g mnie stosowanie w takim wypadku SL bądź rev
    > to to nie jest handel na podstawie prognozy tylko wyznaczanie większego
    > prawdopodobieństwa ruchu.

    Nie podałeś tu dwóch sprzeczności.
    Prognoza może wyznaczać większe prawd. ruchu.
    Oczywiście nie musi i byc moze tu tkwi problem, a nie jest opisany wyżej.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2010-06-28 16:50:07
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 28-06-2010 o 09:35:42 XXL <d...@w...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jakie są wasze prognozy dla giełd w krótkim i średnim terminie?
    > Jedyną jak do tej pory konkretną prognozę podał skippy, który przewiduje
    > ponowny atak WIG20 na szczyt w terminie czerwiec-sierpień.
    >
    > Ze znanych analityków przytoczę dwie przeciwstawne opinie:
    > 1) W.Białek prognozuje silną falę wzrostową w najbliższych tygodniach.
    > 2) S.Dębowski prognozuje spadki WIG20 do jesieni w okolice 1900 pkt.

    To będą SSSSuper wakacje...

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 26. Data: 2010-06-28 19:33:45
    Od: macieks <m...@g...com>

    Ja tam prognoz nie uważam, może jestem za słaby.
    ALE...

    Porównuje sobie ruchy i wyjście z obecnej (2007) bessy z bessą
    internetową.

    Patrząc na wykresy WEEK:
    http://i47.tinypic.com/2wod53a.jpg

    widać sporo podobieństw. Wielka flaga po wielkich wzrostach SP500.
    Jeżeli historia miałaby się powtórzyć, dno spadków w USA 2004r.
    wypadło mniej więcej na miesiąc przed wygaśnięciem serri wrześniowej.
    U nas dno ok. 20.08 nie było głębsze, niż 2 miesiące wcześniej. ALE,
    ALE ważna uwaga: PLN się wtedy umacniał. Teraz cholera wie co będzie z
    EURUSD.
    I ciekawostka przez ok 2 miesiące nasz WIG20 poruszał się wtedy w
    przedziale ok 100 pktów.

    Czy to może tak być? Nie mam bladego pojęcia. Aktualnie L i czekam co
    rynek pokaże, przepraszam Pan Rynek :)

  • 27. Data: 2010-06-29 08:00:38
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Czas przeznaczony na wzrosty, wyznaczony przeze mnie pol roku temu na LIPIEC
    > 2010 wlasnie uplywa i za chwile wchodzimy na prawa strone cyklu.

    Ostatnio jak Dieter zapowiada wzrosty, to od razu rynek się
    załamuje .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2010-06-29 08:34:39
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Endriu pisze:

    > Ostatnio jak Dieter zapowiada wzrosty, to od razu rynek się
> [...]

    lipiec za dwa dni ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD