  • 11. Data: 2012-06-21 16:02:29
    Temat: Re: Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    potwierdzam, tylko na co to wydać? :D

  • 12. Data: 2012-06-21 16:20:41
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    U mnie, na koncie założonym w maju, pojawiła się pierwsza 100. Za to na koncie
    "zaprzyjaźnionym", również założonym w maju, nie...

  • 13. Data: 2012-06-21 16:24:35
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    woody pisze:
    > Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

    U mnie na dwóch założonych jeszcze w kwietniu, ale z warunkami (wpływ
    1000 i 1 przelew z komórki) zrealizowanymi dopiero w maju i czerwcu
    wciąż nic. Możliwe że z powodu nieaktywowania karty? Regulamin promocji
    nic o aktywacji karty czy transakcjach nie wspomina, jedynie zawarcie
    umowy o kartę...

  • 14. Data: 2012-06-21 16:29:26
    Od: luc <b...@g...net>

    On 21 Cze, 15:44, Tomek <t...@g...com> wrote:
    > U mnie zbiory zakończone, potwierdzam kolejną stówkę.
    >
    > Co teraz z kontem? Powiem szczerze, że aplikacja mobilna jest przyzwoita, jednak
    obecnie gdy już nie dają stówek nie mają żadnej siły przebicia tym kontem.

    > Kto zamyka, kto zostawia i po co?
    >
    > Drugie pytanie kiedy można zamknąć i jaką drogą, do oddziału wolałbym nie chodzić.

    Z regulaminu:

    http://www.raiffeisen.pl/c/document_library/get_file
    ?uuid=6012f572-4378-4d72-8011-0ac7f84b5dd7&groupId=1
    0136

    ------------------------
    Umowa rachunku bankowego lub Umowa Karty może zostać rozwiązana przez
    Posiadacza, w formie pisemnej bezpośrednio w Oddziale lub za
    pośrednictwem EKD lub za pośrednictwem środków komunikowania się na
    odległość (o ile Bank udostępnia taką funkcjonalność),
    z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

    EKD - (Elektroniczne Kanały Dostępu) - kanały komunikacji
    umożliwiające zawieranie umów, wykonywanie dyspozycji lub uzyskanie
    informacji dotyczących usług świadczonych przez Bank za pomocą
    urządzeń teleinformatycznych; zgodnie z obowiązującym w Banku
    Regulaminem EKD;
    --------------------------

    W wiadomościach z banku jest coś takiego: Zmiana Regulaminu
    Elektronicznych kanałów dostępu od 20.04.2012, tam
    Tabela_funkcjonalnosci.pdf, gdzie napisali, że wypowiedzenie umowy do
    rachunku tylko możliwe via Centrum Telefoniczne.

    pzdrwm
    luc

  • 15. Data: 2012-06-21 16:30:47
    Od: luc <b...@g...net>

    On 21 Cze, 16:24, knrdz <p...@v...cy> wrote:

> [...]
    > wciąż nic. Możliwe że z powodu nieaktywowania karty? Regulamin promocji
    > nic o aktywacji karty czy transakcjach nie wspomina, jedynie zawarcie

    Nie tędy droga - nie aktywowałem karty i premia x2 przyszła.

    pzdrwm
    luc

  • 16. Data: 2012-06-21 16:34:51
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    luc pisze:

    > Nie tędy droga - nie aktywowałem karty i premia x2 przyszła.

    Regulamin jest takim językiem napisany, że w sumie nie wiadomo czy
    potrzeba 2 wpływy i 2 przelewy po jednym w kolejnych miesiącach, czy
    po 2 miesięcznie. Robić drugą turę na wszelki wypadek, czy u Ciebie
    wystarczyło po jednym?

  • 17. Data: 2012-06-21 16:37:01
    Od: luc <b...@g...net>

    On 21 Cze, 16:34, knrdz <p...@v...cy> wrote:

> [...]
    > potrzeba 2 wpływy i 2 przelewy po jednym w kolejnych miesiącach, czy
    > po 2 miesięcznie. Robić drugą turę na wszelki wypadek, czy u Ciebie

    Dlatego też wpłacałem w jednym miesiącu 2x1001 i robiłem 4y przelewy
    zwrotne.W jeden dzień z Multibanku się dało obrócić.

    pzdrwm
    luc

  • 18. Data: 2012-06-21 16:53:00
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 15:30, wiatrak pisze:

    > U mnie na koncie z drugiej tury pierwsza stówka własnie się pojawiła.
    a u mnie jeszcze nie ;-((( a aktywowałeś może kartę?? bo ja sobie w
    drugiej turze odpuściłem sobie

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 19. Data: 2012-06-21 18:15:06
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    knrdz <p...@v...cy> napisał(a):

> [...]
    > potrzeba 2 wpływy i 2 przelewy po jednym w kolejnych miesiącach, czy
    > po 2 miesięcznie. Robić drugą turę na wszelki wypadek, czy u Ciebie

    2 wpływy w dwóch kolejnych miesiącach=łacznie 2 wpływy przez 2 miesiące).
    2 operacje w dwóch kolejnych miesiącach=łącznie 2 operacje przez 2 miesiące).
    Karty nie trzeba było aktywować, tak samo jak nie trzeba było otwierać
    rachunków walutowych i zamawiać papierowych wyciągów.

  • 20. Data: 2012-06-21 18:47:29
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-06-21 14:47, woody pisze:
    > Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

    też mam

    Darek