  • 91. Data: 2011-02-07 22:40:26
    Temat: Re: Duplikat karty według Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 07 Feb 2011 15:10:50 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Tak, przepływ informacji w polbankowej "infolinii" generalnie leży i
    > kwiczy.

    Raczej w ogóle czegoś takiego nie ma i chyba nie wymagają, bo dzisiejsza
    Pani powiedziała, że nie ma żadnej adnotacji, bo tą moją kartą. Dziś to
    już była chyba 5 albo 6 osoba, której opowiedziałem swoją Półbankową
    historię.
    Acha i chciałem dorzucić do siebie, że jakby chcieć rozwinąć nazwę
    Półbank, to trzeba zdecydowanie podkreślić, że jest to te mniejsze pół he
    he.

    Xenocide

  • 92. Data: 2011-02-08 07:48:13
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 7 Feb 2011 22:40:26 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Acha i chciałem dorzucić do siebie, że jakby chcieć rozwinąć nazwę
    > Półbank, to trzeba zdecydowanie podkreślić, że jest to te mniejsze pół he

    Od początku mówiłem, znaleźć porządny oddział i wszystko załatwiać u nich
    (niech to oni dzwonią na infolinię ;)). Odpukać, na razie problemów nie mam
    :).
    --
    Kojer

  • 93. Data: 2011-02-08 09:48:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 08:48:13 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Od początku mówiłem, znaleźć porządny oddział i wszystko załatwiać u
    > nich (niech to oni dzwonią na infolinię ;)). Odpukać, na razie problemów
    > nie mam :).

    Mam, że tak powiem mocno nie po drodze, ale jak dzisiaj znowu do mnie
    Pani "zadzwoni" tak jak jej poprzednicy, to jutro się wybiorę, bo nie mam
    innego wyjścia.

    --
    xbartx

  • 94. Data: 2011-02-08 09:57:10
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx wrote:

    > Mam, że tak powiem mocno nie po drodze, ale jak dzisiaj znowu do mnie
    > Pani "zadzwoni" tak jak jej poprzednicy, to jutro się wybiorę, bo nie mam
    > innego wyjścia.

    Tylko sobie zawczasu przygotuj dobrze napisaną skargę, bo w
    przeciwnym razie i tam cię obłaskawią i będziesz nam tutaj przez
    parę tygodni relacjonował już nie kolejne telefony tylko wizyty w
    oddziale ;-)

    witrak()
    PS. Nie ten bank, ale kiedyś w Millenium (który nie ma telefonów
    do placówek) złożyłem 5 albo 6 wizyt, zanim zrezygnowałem :-)

  • 95. Data: 2011-02-10 15:13:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 07 Feb 2011 22:40:26 +0000, xbartx napisał(a):

> [...]
    > Pani powiedziała, że nie ma żadnej adnotacji, bo tą moją kartą. Dziś to
    > już była chyba 5 albo 6 osoba, której opowiedziałem swoją Półbankową

    W sumie wykrakałeś ostatnio, ale nie w odniesieniu do Multi, lecz do
    Polbanku.

    Okazuje się, że coś mi przesłali "przeprośnego" via kurier (PR
    oczywiście), ale kurier mnie nie zastał...

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 96. Data: 2011-02-10 22:58:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Feb 2011 15:13:33 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Okazuje się, że coś mi przesłali "przeprośnego" via kurier (PR
    > oczywiście), ale kurier mnie nie zastał...

    Cholera te redaktory to mają dobrze. Do mnie pewnie nic nie przyjdzie tfu
    znaczy mam nadzieję, że nowa kolejna karta a jako bonus za ponad miesiąc
    czekania będę musiał pewnie uiścić opłatę za ichni "duplikat" - tak coś
    czuję w kościach, że to jeszcze nie koniec moich przygód he he.

    Xenocide

  • 97. Data: 2011-02-17 16:54:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W końcu dotarł do mnie duplikat po około 1,5 m-c, który nie zdążył się
    zgubić zanim dotarł i jeżeli się uda to nawet da się go aktywować he he.

    Xenocide