  • 21. Data: 2011-08-25 16:58:28
    Temat: Re: FMBank - 6% netto
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > Drzewa można wyciąć i sprzedać jako drewno?

    A hu.a! Nie można! Nie wolno wyciąć!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 22. Data: 2011-08-25 18:33:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Maruda napisał(a) :

    > A hu.a! Nie można! Nie wolno wyciąć!

    A takiego, można :-P
    Powtórzę starego maila z innej grupy

    Na Oksywiu w Gdyni, około 4 lat temu, ku oburzeniu mieszkańców, w
    pień wycięto kawał lasu - 1000 drzew, nawet 50-letnich:
    http://gdynia-oksywie.mojeosiedle.pl/viewtopic.php?t
    =14427
    Okazało się potem, że w planach było tam pastwisko. I mimo, że w
    podejrzanie ekspresowym tempie wydano zezwolenie, jakoś rozeszło się
    tylko smrodkiem. O dalszej części afery nie słyszałem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 23. Data: 2011-08-25 18:53:07
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-08-25 20:33, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > podejrzanie ekspresowym tempie wydano zezwolenie, jakoś rozeszło się
    > tylko smrodkiem. O dalszej części afery nie słyszałem.

    Nie stać mnie na taką łapówę ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 24. Data: 2011-08-25 19:24:18
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j35sm8$eo1$1@news.onet.pl...

    > Nie bójmy się tego słowa - "plankton" :-D

    A do tego potrzebny wielki pysk uzbrojony w fiszbiny :D

  • 25. Data: 2011-08-26 00:18:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maruda" j35uvi$pmj$...@n...onet.pl

    > A hu.a! Nie można! Nie wolno wyciąć!

    Nie można wyciąć własnych drzew?
    Chyba niezupełnie, bo jednak ludzie wycinają... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2011-08-26 04:47:21
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > "Maruda" j35uvi$pmj$...@n...onet.pl

    > Nie można wyciąć własnych drzew?
    > Chyba niezupełnie, bo jednak ludzie wycinają... :)

    Nie zapomniałeś w jakim kraju żyjesz?
    "własnych" - dobre sobie... :)
    Daj komuś 100tys, to zobaczysz na ile możesz dysponować swoją "własnością".

    (Można wycinać na terenach zakwalifikowanych jako las)

    http://huby.seo.pl/12_zielen/124_procedura_kary.htm

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 27. Data: 2011-08-26 14:33:49
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Owszem, bank może się wykrzaczyć. Na przestrzeni minionych 20 laty był
    > taki jeden - Staropolski.

    Nieprawda.
    94 banki, - głownie spółdzielcze (89)

    > Więc faktyczne ryzyko jest znikome. Dalej, nawet jeśli się wykrzaczy,
    > to BFG zwróci po roku.

    Też nieprawda.

    w/g nowych przepisów po max 30 dniach - patrz: www.bfg.pl

    > Policzcie sobie odsetki za rok, podzielcie (pomnóżcie?) przez
    > prawdopodobieństwo wykrzaczenia i porównajcie z procentami,

    BFG gwarantuje takze odsetki do dnia upadlości.

    Dobrze wiedzieć o czym się pisze. :-)

    M.

  • 28. Data: 2011-08-26 19:00:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maruda" j378go$4ap$...@n...onet.pl

    > Nie zapomniałeś w jakim kraju żyjesz?
    > "własnych" - dobre sobie... :)
    > Daj komuś 100tys, to zobaczysz na ile możesz dysponować swoją "własnością".

    Chyba nie o to chodzi, że działki należą już do Twoich dzieci?

    > (Można wycinać na terenach zakwalifikowanych jako las)

    > http://huby.seo.pl/12_zielen/124_procedura_kary.htm

    To chyba naprawdę ,,czas na odważne decyzje''... ;)
    Nie wiedziałem o ty, że nie można ciąć drzew ze swojej działki...

    Za info -- dziękuję. Trudno mi jakoś wypowiedzieć się na ten temat.
    Życzę powodzenia w ,,rozmowach'' z urzędnikami. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2011-08-28 06:32:44
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Maruda wrote:

    > BTW - czy FM też jest Czarneckiego?

    Cytat ze stron banku:

    "Akcjonariuszami FM Banku są:
    Abris Capital Partners - fundusz private equity
    o kapitałach 321 mln euro inwestujący w rozwój
    przedsiębiorstw działających w państwach
    Europy Środkowej i Wschodniej (CEE),
    który poprzez spółkę celową FM Holdings 1 S.a r.l.
    jest właścicielem 100% udziałów w Funduszu Mikro
    i większościowym akcjonariuszem FM Banku,
    International Finance Corporation (IFC),
    organizacja członkowska Grupy Banku Światowego
    oraz Piotr Stępniak, prywatny inwestor"

    Trochę wesoło się robi jak zaczyna się szukać
    informacji o prywatnym inwestorze ;-)

    Ale potem się więcej wyjaśnia.
    Były członek zarządu Lukasa, EFL, Getinu itp

  • 30. Data: 2011-08-28 12:51:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Trochę wesoło się robi jak zaczyna się szukać
    > informacji o prywatnym inwestorze ;-)
    >
    > Ale potem się więcej wyjaśnia.
    > Były członek zarządu Lukasa, EFL, Getinu itp

    więc bać się ich czy nie? bo za pare dni pare lokat się kończy w
    getinonline, a nie mają nic ciekawego teraz

    erator/