  • 31. Data: 2011-08-28 14:20:35
    Temat: Re: FMBank - 6% netto
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > więc bać się ich czy nie? bo za pare dni pare lokat się kończy w
    > getinonline, a nie mają nic ciekawego teraz

    Nie wiem. Kwota, którą tam pozostawiłem nie wymagała
    analizy typu bać się czy nie :-)
    Mogę tylko powiedzieć, że założyłem tam niedawno lokatę.
    Nie dlatego, że były super warunki - chciałem tylko sprawdzić jak działa
    system zakładania, potwierdzania itp)
    No i mam negatywne wrażenia. Po przejściu procedury zakładania ze strony
    nie przyszedł mail potwierdzający z danymi do lokaty.
    Ale miałem zapisane dane ze strony, spieszyłem się
    przed wyjazdem więc posłałem przelew.
    Nie przyszedł też mail z potwierdzeniem lokaty.
    Odczekałem kilka dni i telefonicznie dowiedziałem się,
    że mój depozyt owszem jest. Oraz, że u nich w systemie
    maile wyszły i oni wiedzą, że ludzie się skarżą, że ich domena
    traktowana jest jak spam
    i nawet onet, wp czy interia wycina w pień ruch z tej domeny.
    Niestety ich system jest tak skonstruowany, że nie potrafi wysłać po raz
    drugi
    ani na inny email. Mam za to możliwość otrzymania potwierdzenia
    założenia lokaty pisemnie w cenie 10zł. Zrezygnowałem.

    PS
    Zadzwonić i tak będę musiał przed końcem żeby sprawdzić odnawialnosć,
    bo większość systemów jest ostatnio tak zorganizowana,
    że zakłada lokaty odnawialne mimo, że wiem na pewno (zrzut z ekranu)
    że była nieodnawialna i trzeba zakładać jakieś konta do obsługi
    telefonicznej
    i zmieniać odnawialność przez telefon