  • 1. Data: 2006-04-20 22:35:02
    Temat: Faktyczna umowa o kredyt
    Od: "Prawdziwa Blondynka" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    jak to wlasciwie wyglada - najpierw sklada sie wniosek o kredyt, nastepnie,
    jesli bank wyda zgode na jego udzielenie, podsuwa klientowi umowe o kredyt?
    Jesli tak, to ile zwykle ma sie czasu na przejrzenie tej umowy przed
    podpisaniem? Czy moze jeszcze przed zlozeniem wniosku prosic juz bank o
    pokazanie projkektu samej umowy kredytowej?

    Pozdrawiam,
    Prawdziwa Blondynka

  • 2. Data: 2006-04-21 06:36:55
    Temat: Re: Faktyczna umowa o kredyt
    Od: "Kret" <m...@w...net.pl>

    > jak to wlasciwie wyglada - najpierw sklada sie wniosek o kredyt,
    > nastepnie,
    > jesli bank wyda zgode na jego udzielenie, podsuwa klientowi umowe o
    > kredyt?

    Tak, umowa jest przygotowana konkretnie pod Twój kredyt.
    Jeśli składasz wniosek do kilku banków to jeden z nich może zażądać pisemnej
    rezygnacji z ofert pozostałych przed wysłaniem umowy. U mnie tak było w
    przypadku mBanku.

    > Jesli tak, to ile zwykle ma sie czasu na przejrzenie tej umowy przed
    > podpisaniem?

    Z tego co kojarzę jest to 90 dni przy czym można jeszcze wnioskować o
    przedłużenie tego terminu.

    > Czy moze jeszcze przed zlozeniem wniosku prosic juz bank o
    > pokazanie projkektu samej umowy kredytowej?

    Projekt, tudzież rodzaj szablonu, powinien Ci dostarczyć doradca. Przy czym
    warto zaznaczyć, że "diabeł tkwi w szczegółach" więc trudno w ciemno założyć
    że Twoja umowa będzie identyczna.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin