  • 11. Data: 2009-02-23 13:28:06
    Temat: Re: Gdzie najtańsza KK?
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    Jacek Sołtysik pisze:

    > w moim Internecie jest 500

    Uff! Już myślałem, że tylko ja mam blackout :) Po prostu ta tabelka jest
    mało intuicyjnie skonstruowana. Przeczytaj opis powyżej i wszystko
    stanie się jasne.

    Piotr Hołda

  • 12. Data: 2009-02-23 13:32:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Jacek Sołtysik <j...@n...ma> writes:

    > w moim Internecie jest 500

    U mnie jest też 100, natomiast mam wrażenie, że autor wątku pisząc
    "pomarańczowa" KK miał na myśli tak naprawdę "karty kredytowe VISA
    Classic i MasterCard".

    KJ

    --
    KJ
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu

  • 13. Data: 2009-02-23 13:45:05
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Jacek Sołtysik" <j...@n...ma> napisał w wiadomości

    > No to obawiam się, że ktoś z nas jest obiektem manipulacji Wiadomych Sił.
    >
    > Czy masz też wrażenie, że wcześniej było tam 300? :D
    >
    > marekz

    ehh tam jest "mniej niż", a ja myślałem, że to minimum, sorry.

  • 14. Data: 2009-02-23 16:13:54
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Piotr Hołda pisze:
    > Witam,
    >
    > Już myślałem, że zostanę na stałe z moją pomarańczową visą z ING ale
    > skurczybyki podnieśli limit transakcji, przy których nie pobierają
    > opłaty :) Dla tego wkrótce będę znów zmieniał KK i proszę o pomoc w
    > wyborze.
    >
    > Z kredytu na KK nie korzystam więc oprocentowanie jest bez znaczenia.
    > Powiedzmy, że będę płacił kartą ok. 300 PLN/mies.
    > Szukam najtańszej oferty przy powyższych założeniach.
    >
    > Miło byłoby, gdybym mógł opłacać niektóre rachunki z KK - wtedy wymagany
    > obrót na karcie mógłby być wyższy.

    AlleKarta Kredytowa - allegro / bzwbk

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 15. Data: 2009-02-23 18:12:00
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    wiadomości news:gnuh5r$9ko$1@news.interia.pl...

    > AlleKarta Kredytowa - allegro / bzwbk

    BZWBK pobiera 1% prowizji oraz raczej nie traktuje przelewów z karty jako
    transakcje wliczane do rocznych obrotów na karcie zwalniających z opłaty.
    Do płacenia rachnków dużo lepsza jest karta z citi.