eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetBank łyknął Allianza i...GetBank łyknął Allianza i...
  • Data: 2011-06-26 19:50:17
    Temat: GetBank łyknął Allianza i...
    Od: Paweł Hadam <h...@s...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ... wtopa!

    Udałem się w ostatni piątek w godzinach popołudniowych do oddziału
    Allianz Banku (Rzeszów) w celu zamknięcia konta, a tu Pan nudzący się za
    biurkiem mówi, że oni już zakończyli migrację i mimo tego, że dopiero
    24-ty, to obsługę Allianz realizuje pobliski oddział Getinu. Udaję się
    więc z nadzieją na załatwienie sprawy... Niestety, na miejscu dowiaduję
    się, że do obsługi Allianz upoważniony jest JEDEN pracownik, akurat
    nieobecny z powodu sesji egzaminacyjnej na jego uczelni... Nikt inny nie
    może go zastąpić. Proponują przyjść w poniedziałek rano, bo po południu
    znowu jakieś egzaminy... Niestety ja rano nie mogę, więc dowiaduję się,
    że we wtorek egzaminów już nie ma i mogę przyjść o dowolnej porze :).

    Super! Jeżeli normą jest (i pozostanie), że klientów Allianz obsługuje
    tylko jeden pracownik w jednym oddziale w mieście, to chyba dobrym
    posunięciem jest to zamknięcie konta...

    Pozdrawiam,
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1